دورکاری چگونه باعث تضعیف ناخواسته روابط ما با همکاران می‌شود؟

در ارتباطات مجازی، افراد چهره به چهره با یکدیگر در ارتباط نیستند و از هر متن و نوشته‌ای در فضای مجازی ممکن است برداشت‌های اشتباهی داشته باشند که روی روابط کاری تاثیر منفی بسیاری سوال مهم این است که در چنین شرایطی چه باید کرد و چگونه باید از سو برداشت‌های ذهنی خلاص شویم؟ قبل از آنگه گرفتار سو برداشت شوید، بهتر است کمی تامل کرده و از خودتان بپرسید چه اتفاقی افتاده است؟ کارسون تیت می‌گوید: درک این سبک رفتاری و کاری به شما کمک می‌کند بتوانید یکدیگر را بهتر درک کنید و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشید. ۳- گروه سوم افرادی که در مسئولیت‌هایی مانند تیم پشتیبانی و روابط عمومی فعالیت می‌کنند و در تعامل با دیگران رفتار خونگرمی دارند و اهل ارتباط هستند. در محیط کار، افراد روحیه‌ها و سبک‌های کاری متفاوتی دارند و برای آنکه بتوانیم روابط خوبی با یکدیگر داشته باشیم، باید بتوانیم مدیریت درستی روی روابط‌مان با توجه به سبک شخصیتی طرف مقابل در پیش بگیریم. همین برداشت اشتباه باعث سو تفاهم می‌شود و این احتمال وجود دارد ما نیز بخواهیم رفتار مشابهی را با او در پیش بگیریم و مشکلات بیشتری درست کنیم. تیت معتقد است کارمندان باید به سبک‌های شخصیتی و رفتاری یکدیگر در محیط کار احترام بگذارند تا هر دو طرف بتوانند در کار رشد کنند.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات