متحول شدن فعالیت های حوزه انرژی با مدل‌های کسب و کار نوآورانه

متحول شدن فعالیت های حوزه انرژی با مدل‌های کسب و کار نوآورانه

سیروس وطن خواه (دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی) بیان کرد: مدل‌های کسب و کار نوآورانه باعث ایجاد تحول در فعالیت‌های حوزه انرژی شده‌اند، در همین راستا توسعه زیست بوم کسب و کارهای انرژی یکی از فعالیت‌های اصلی این ستاد است.

به گزارش اکوسیستم، وطن خواه در هفتمین کنفرانس بین المللی ایتک گفت: پیشران اصلی عرصه انرژی، بخش تقاضا و مصرف است، اما متاسفانه این موضوع در دستگاه‌های دولت از جایگاه مناسبی برخوردار نیست.

وی در ادامه افزود: ماموریت اصلی ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی، توسعه و گسترش زیست بوم کسب و کارهای انرژی است و استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان بازیگران اصلی در شکل گیری و توسعه این زیست بوم هستند. به همین دلیل فعالیت‌های ستاد نیز در راستای توسعه فعالیت‌های این بخش است تا شاهد توسعه این زیست بوم در کشورمان باشیم. از طرف دیگر نیز مدل‌های کسب و کار نوآورانه، فعالیت‌های عرصه انرژی را متحول کرده است.

روابط عمومی معاونت علمی اعلام کرد که هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایتک با رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی و محیط زیست از روز گذشته کار خود را در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی آغاز کرده است.

    نظرات