توضیحات مدیران چیلیوری در مورد «انحصارطلبی» اسنپ فود

«علیرضا صادقیان»، مدیرعامل و موسس هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان (نت برگ، چیلیوری) در این نشست خبری اعلام کرد که تا سال ۹۶، آنچه میان پلتفرم‌های سفارش آنلاین غذا بود، یک «رقابت سالم» نام داشت و در آن زمان اسنپ فود نهایتا ۵۰ درصد از این بازار سفارش آنلاین غذا را به خود اختصاص داده بود: صادقیان تصویر فوق را در این نشست خبری به نمایش کشید و گفت خط نارنجی، تعداد رستوران‌هایی هستند که روی پلتفرم چیلیوری حاضر بوده‌اند اما «به دلیل انحصار قرارداد خود را لغو کرده‌اند». صادقیان با اشاره به رای شورای ملی رقابت گفت که از امروز، قراردادهای انحصاری که اسنپ فود با رستوران‌ها بسته و بند‌های جریمه آن دیگر اعتبار قانونی ندارد: صادقیان با اشاره به خبر دیجیاتو مبنی اعلام روابط عمومی اسنپ فود جهت اقدام برای تجدید نظر، گفت که تجدید نظر مانع از اجرای رای نیست: «این رای از دیروز اجرایی شده و اسنپ فود حق ندارد رقابت ناسالم را ادامه دهد.» او همچنین در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو که آیا در حال حاضر با توجه به سهمی که اسنپ فود از سفارش آنلاین غذا و ارتباطاتی که این شرکت با رستوران‌ها دارد، این رای اثری بر تغییر سهم شرکت‌ها خواهد داشت یا خیر، گفت: او می‌گوید چیزی که باعث افت چیلیوری شد، از دست رفتن رستوران‌ها به دلیل انحصار اسنپ فود بود: «با از بین رفتن این موضوعات، تصور می‌کنیم روند مثبتی شکل می‌گیرد و می‌توانیم سهم بازار بیشتری بگیریم.» صادقیان همچنین تایید کرد که اسنپ فود در حال حاضر، حدود ۸۵ درصد از سهم بازار سفارش آنلاین غذا را در اختیار دارد، در حالی که دو سال پیش، ۵۰ درصد از سهم بازار را در اختیار داشته است.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات