گزارش فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان مطرح کشور...

گزارش فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان مطرح کشور...

گزارش فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان مطرح کشور آلمان

آلدی ( Aldi )

آلدی اولین فروشگاه زنجیره‌ای تخفیف‌دار در کشور آلمان است. درصد زیادی از محصولات این فروشگاه تحت برند آلدی تولید شده و محصولات خارجی به‌صورت بسیار محدود در این فروشگاه‌ها وجود دارند.

کافلند ( Kaufland )

کافلند یک برند‌هایپرمارکت زنجیره‌ای در کشور آلمان است. این فروشگاه‌ها گروه‌های کاملی از محصولات مختلف با برندهای گوناگون را در فروشگاه‌های خود ارائه می کنند.

اِدِکا ( Edeka )

گروه ادکا بزرگ‌ترین شرکت فروشگاهی در آلمان است. این برند حدود چهارهزارو۱۰۰ فروشگاه با متراژهای گوناگون از فروشگاه‌های غرفه‌ای تا‌ هایپرمارکت‌های بزرگ را اداره می‌کند. مدل‌های « nah » و « gut » به معنای نزدیک و خوب از جمله کوچک‌ترین فروشگاه‌ها هستند. مدل فروشگاه‌های ادکا اکتیو (Edeka active market) نسبتا بزرگ‌تر بوده و در محل‌های دورافتاده‌تر و روستاها واقع هستند. فروشگاه‌های « edeka neukaf » از فروشگاه‌های اکتیو بزرگ‌تر بوده و در حواشی شهر‌ها دایر هستند. در آخر می‌توان از فروشگاه‌های ‌هایپرمارکت به‌عنوان فروشگاه‌های واقع در نواحی مرکزی شهر‌ها نام برد.

نِتو ( Netto )

فروشگاه‌های تخفیفی نِتو بیشتر در قسمت جنوبی و غربی کشور آلمان فعالیت دارند. این برند فروشگاهی ارتباطی با برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای دانیش نِتو که در کشور آلمان فعالیت می‌کند ندارد.

این برند که زیرمجموعه «ادکا گروپ» است، اولین‌بار در سال ۱۹۸۴ برای مردم آلمان شناخته شد؛ وقتی درهای اولین فروشگاهش به روی مردم باز شد. نتو به مرور زمان گسترش یافت و هزارمین فروشگاهش در سال ۲۰۰۴ و چهارهزارمین فروشگاهش در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. در حال حاضر تقریبا در تمام آلمان، نام نتو بر سر زبان‌هاست.

لیدل ( Lidl )

لیدل سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای آلمانی هستند که با ۷۰۰۰ شعبه در سراسر جهان از جمله کشور آمریکا پراکنده‌اند.

رِوه ( Rewe )

رِوه یک برند سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در آلمان است. محصولات تولیدی آنها با برند «یا»( ja ) به فروش می‌رسند.

پِنی‌مارکت ( Penny market )

پنی‌مارکت یک برند سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای آلمانی است که دارای ۵۰۰۰ شعبه در سراسر اروپاست.

«پنی» در سراسر جهان ۵ هزار و ۵۵۰ شعبه رسمی ساخته و از وقتی سال ۱۹۷۳ توسط «لیبرند گروپ» تاسیس شد تاکنون مشتریان زیادی از سراسر دنیا جذب کرده است.از سال ۱۹۸۹ همزمان با تغییرات اقتصادی عمده در آلمان، «روه گروپ» به عنوان مالک و اسپانسر جدید «پنی» انتخاب شد و از آن زمان تاکنون سود سالانه این برند محبوب کاهش چشمگیری نداشته است. پنی در حال حاضر پس از آلمان در جمهوری چک دارای بیش‌ترین نمایندگی است. ایتالیا، اتریش، مجارستان و رومانی از این نظر در رتبه‌های بعدی جای دارند.

تگوت مارکت ( Tegut market )

تگوت مارکت یک فروشگاه آلمانی محصولات روزانه است که بر تولید محصولات طبیعی و ارگانیک تمرکز داشته ولی طیف گسترده‌ای از محصولات غیرارگانیک را نیز ارائه می‌کند. فروشگاه‌های این برند علاوه‌بر محصولات تولیدی خود، محصولات گوناگون دیگر برند‌ها را نیز ارائه می‌کنند.

جدول فروش و تعداد شعب برترین خرده‌فروشان کشور آلمان

گردش مالی محاسبه شده تا پایان سال ۲۰۱۹ و با واحد میلیون یورو است.
لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات