واحد فناور زیپاک رتبه برتر پانزدهمین جشنواره شیخ بهایی را به دست آورد

واحد فناور زیپاک رتبه برتر پانزدهمین جشنواره شیخ بهایی را به دست آورد


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، واحد فناور زیست پاک آرمان شهرآرا رتبه نخست بخش فرصت های سرمایه گذاری  جشنواره شیخ بهایی را با دریافت تندیس کارآفرینی پیروز و جایزه نقدی کسب کرد.
بنابراین گزارش، در این جشنواره هیات داوران  طرح زیپاک را به عنوان یک استارتاپ موفق از پختگی، جذابیت سرمایه گذاری و توسعه ارزش های زیست محیطی برخوردار دانست و رتبه نخست بخش فرصت های سرمایه گذاری را از میان ۱۶ کاندید به آقای محمدعلی هادوی مقدم مدیرعامل شرکت زیپاک اختصاص داد.
رئیس گروه سرمایه گذاری فیروزه به عنوان پشتیبان بخش فرصت های سرمایه گذار در گفتگو با گروه رسانه ای جشنواره  ضمن تمجید از طرح زیپاک به دلیل پیشرفت سریع و کیفی گفت: از جمله ویژگی های  این طرح را گستردگی بازار، زود بازده بودن و قابلیت تنوع و توسعه درآمدی است.
مهندس مهران سلطانی گفت: با توجه به اینکه مشتری اصلی شبکه جمع آوری زباله در بستر iot شهرداری های هستند و شهرداری هر شهر می تواند در خصوص استفاده از این شبکه مستقلا تصمیم گیری کند، بنابراین بروکراسی های جاری هماهنگی با ستاد مرکزی و نهادهای بالاسری  شامل حال این طرح نیست.
شایان ذکر است، واحد فناور زیست پاک آرمان شهرآرا(زیپاک) یک شبکه اجتماعی در قالب نصب اپلیکیشن  جمع آوری و مدیریت پسماند با هدف ساماندهی به فرایند تفکیک زباله در مبدا و بهینه سازی فرایند جمع آوری زباله شکل گرفته است.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

      نظرات