رییس هیات مدیره اسنپ فود به ابهامها درباره اعتراض پیکهای موتوری پاسخ داد
رییس هیات مدیره اسنپ فود در پاسخ به دیگر سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه راهکار اسنپ در برابر مشکل پیش آمده چیست و تا چه زمانی اختلال در سرویس دهی به وجود میآید؟ گفت: «تمامی زیرساختهای مجموعه اسنپ در راستای ارائه خدمات به کاربران شکل گرفته و همین موضوع بقا و درآمدزایی همه کاربران را تضمین میکند. عبدالرزاق به دیجیاتو میگوید که سرویس کارباکس نیز مانند سرویس اسنپ باکس تنها به ناوگان آنها در زمانی مشخصی که سفارشها بیش از ظرفیت میشوند کمک میکند: «اسنپ باکس و کارباکس تنها در صورتی که تعداد سفارشها از ظرفیت سرویس اکسپرس فراتر رود و در جهت حفظ کیفیت در سمت کاربر نهایی به کمک پیکهای اکسپرس میآیند تا تحویل سفارشها در مدت زمان مشخص انجام شود.» پیکهای اسنپ اکسپرس که مسئول رساندن سفارش به دست مشتریان هستند، یک رقم ثابت برای هر بار غذا رساندن را دریافت میکنند و آنطور که عبدالرزاق میگوید آنها در حال حاضر درخواست کردهاند که این رقم ثابت باید بیشتر شود.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات