شرکت‌های ایرانی و اروپایی ایده‌ها را تبادل می‌کنند

شرکت‌های ایرانی و اروپایی ایده‌ها را تبادل می‌کنند

فرصتی که روزهای ۲۴ ، ۲۵ و ۲۶ آذرماه سال جاری با برگزاری همایش بزرگ تجاری ایران- اروپا فراهم  می شود. همایشی که به صورت آنلاین برگزار می شود و شرکت های ایرانی و اروپایی می توانند با حضور در نشست های تجاری دوجانبه آن از فرصت تبادل ایده ها و تخصص ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه خود بهره مند شوند.

این همایش و نشست های رو در روی آن در راستای استراتژی ملی صادرات جمهوری اسلامی ایران که اخیرا توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با کمک کارشناسان مرکز بین المللی تجارت و تامین مالی اتحادیه اروپا تدوین شده است و با هدف کمک به شرکت های ایرانی برای ورود به بازار اروپا و ایجاد امکان برای تعامل اقتصادی و تجاری آنها با شرکت های اروپایی برگزار می شود.

رویداد اصلی سه روزه شامل نشست های تخصصی در زمینه مباحث مرتبط با روابط اقتصادی و تجاری ایران و اروپا و همچنین نشست های (پانل های) اختصاصی در خصوص استراتژی ملی صادرات در زمینه های مختلف کشاورزی اقلام پتروشیمی،  میوه و سبزی، خدماتICT ، قطعات خودرو، گیاهان دارویی و گردشگری می شود.

برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای ظرفیت شرکت های ایرانی و تشخیص و بهبود مهارت های مدیریتی آنها مرتبط با فرآیندهای تجارت جهانی، ایجاد ارتباط تجاری با شرکت‌های طرف اروپایی، تنظیم ملاقات های دوجانبه از طریق جستجوی شرکت‌های حاضر در رویداد و پیشنهاد برگزاری نشست ها در پلت فرم اختصاصی نشست از دیگر  مزایای حضور در این همایش بین المللی است.

آخرین مهلت ثبت نام شرکت های ایرانی و اروپایی تا پایان ۱۶ آذرماه سال جاری است. ثبت نام و حضور شرکت های علاقمند ایرانی و خارجی دراین رویداد هیچ هزینه ای برای آنها ندارد و این امکان را به شرکت های ایرانی می دهد که با ده ها شرکت اروپایی نشست های تجاری برگزار و بستر لازم را برای همکاری های تجاری، علمی و فناوری برای افزایش صادرات غیر نفتی ایران به اروپا ایجاد کنند.

شرکت ها برای برگزاری نشست های رو در روی خود در سایت اینترنتی اختصاصی این نشست بیش از ۲۰ روز (از ۱۱آذر تا اول دی ماه) فرصت دارند تا نسبت به هماهنگی و برگزاری این نشست ها با شرکای تجاری خود اقدام کنند.

این همایش سه روزه با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، مرکز بین المللی تجارت اتحادیه اروپا و موسسه آمبروزیتی ایتالیا و با حمایت  مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

      نظرات