نقد و نظری بر کمپین های بازاریابی: کمپین بازگشت به مدرسه بانی مد

بی‌شک در مسیر تبلیغات هوشمندانه، کسب و کاری برنده است که با وجود ساعت‌ها تلاش، تفکر و ایده‌پردازی، موفق شود حتی برای لحظاتی توجه عموم را به خود جلب کند و هیچ کمپینی به این هدف نزدیک نخواهد شد مگر آنکه باورها و زیرساخت‌های فرهنگی یک جامعه را بازتولید نماید. در چند سال اخیر که رقابت در تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی بیشتر شده است، بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب و کارها در روزهای پایانی شهریور ماه به مناسب بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، فروش ویژه خود را در کمپین‌های تبلیغاتی هوشمندانه‌ای آغاز می‌کنند تا محصولات مرتبط با مدرسه و دانشگاه همچون خوراکی و پوشاک مدرسه و کالکشن جدید پاییزه با تخفیفات ویژه، مورد توجه عموم قرار گیرد. این کمپین به جای آنکه برنامه فروش ویژه خود را به شکلی تکراری و بدون خلاقیت معرفی کند، از الگوی قصه‌های کهن بومی استفاده کرد تا توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. به بیان دیگر بانی مد به جای آنکه فروش ویژه خود را با تصاویر و ویدیوهای معمول معرفی کند، تلاش کرد تا احساس نوستالژیک را در ذهن عموم ایجاد و باعث سرگرمی مخاطبین شود.

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

منبع خبر

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات