به مناسبت هفته پژوهش بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان در فضای مجازی با پخش پیام استاندار گیلان افتتاح شد.

به مناسبت هفته پژوهش بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان در فضای مجازی با پخش پیام استاندار گیلان افتتاح شد.

افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فنبازار استان گیلان

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در فضایی متفاوت و با پخش پیام ویدئویی دکتر زارع استاندار گیلان نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری گیلان برگزار شد.

دکتر باستی دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان که امسال بیست و یکمین سال برگزاری این نمایشگاه است از برنامه‌های جدید این نمایشگاه و حضور ۳۶ دستگاه اجرایی استان، خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان بصورت مجازی با هدف ایجاد ارائه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گیلان بوده که برای اولین بار در فضای مجازی با ارائه ۲۱۱ طرح در غرفه‌های نمایشگاه، در معرض دید مخاطبین قرار گرفته است.

وی نمایشگاه امسال را متفاوت دانست و افزود: امسال در این فضا امکان فراخوانی طرح ها از سامانه ارزیابی فناوری "ایران تک هاب" بصورت مجازی میسر است و فهرست انها برای هریک از غرفه‌های نمایشگاه قابل دسترس و برای بازدید کنندگان قابل رویت است. و همچنین در این نمایشگاه استارتاپ ها و شتاب دهنده دانش آموزی با هدف انتخاب برترین‌ها در نمایشگاه حضور یافتند.

دکتر باستی برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از دیگر رویدادهای امسال هفته پژوهش و فناوری استان دانست و اظهار کرد: حضور موسسات توانمندسازی در حوزه کارآفرینی و آموزش مدیران را در این نمایشگاه خواهیم داشت و با توجه به برنامه های انجام شده قرار است ۴۱ کارگاه آموزشی بصورت مجازی برگزار شود.

رییس پارک علم و فناوری استان گیلان با یادآوری اینکه همانند سال‌های گذشته از سه طرح برتر تجاری سازی شده استان رونمایی می‌شود عنوان کرد: امسال نیز جهت معرفی و بازدید طرح های برتر استان در داخل نمایشگاه مجازی غرفه ی طرح های منتخب ایجاد و با مراجعه به آن غرفه می توان اطلاعات مربوط به طرح های برتر امسال را مشاهد نمود.

امسال در نمایشگاه مجازی از استارت آپ کلاسه و طرح تولید دستگاه های تمام اتوماتیک "دستگاه تولید ماسک" و همچنین کارگزاری دفتر منطقه ای فن بازار استان گیلان رونمایی شد. در نمایشگاه از این سه طرح برتر جهت و معرفی در داخل غرفه‌ای رونمایی برای مخاطبان قابل روئیت است.

بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان از امروز ۱۷ آذرماه به مدت سه روز در فضای مجازی به نشانی www.gil-expo.ir در حال برگزاری است. علاقه مندان می توانند با مراجه به این وب سایت از این نمایشگاه دیدن فرمایند

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات