رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تِک» برگزار می‌شود

رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تِک» برگزار می‌شود



رویداد ملی تقاضامحور "نفت تِک" به منظور پاسخ به نیازهای فناورانه شرکت ملی نفت ایران و شرکتهای تابعه برگزار می گردد.

در این راستا با همکاری شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، هم اکنون از میان بیش از ۲۲۰ موضوع و نیاز متنوع، ۵۱ چالش اصلی و اولویت دار که با استفاده از راه حل های فناورانه و توان علمی و فنی شرکت های دانش بنیان قابل برطرف شدن است، انتخاب شده است. این ۵۱ چالش  به همراه شرح مختصری از آنها به منظور شناسایی شرکت های فناور و دانش بنیان توانمند در هر مساله به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شد تا در مراحل بعدی، شرکت های توانمند برای هر موضوع انتخاب و شرکت ملی نفت ایران حمایت های لازم را تا  به نتیجه رسیدن راه حل برای هر یک از چالش ها به انجام رساند.

به همین منظور ، ۴ رویداد فناورانه تقاضامحور برای ۸ شرکت تابعه شرکت ملی نفت ایران جهت ارائه شرح کاملی از نیازها و چالش ها به اجرا گذاشته خواهد شد تا ضمن ایجاد ارتباط نزدیک، امکان بحث و تبادل نظر میان کارفرمایان و فناوران را ایجاد نموده و مسیر دستیابی به راهکارهای فناورانه را برای طرفین تسهیل نماید. این رویدادها در تاریخ های ۳۰ آذر، ۱۰ دی، ۲۰ دی و ۳۰ دی ماه سال جاری و به صورت مجازی اجرا خواهد شد و مدیران ارشد شرکتهای تابعه مرتبط با نیازهای اعلام شده، با ارائه شرح کامل نیاز و اختصاص زمان بحث و گفتگو به فناوران، زمینه را برای ارائه پاسخ از طرف فناوران توانمند و علاقمند فراهم خواهند ساخت.

در این راستا شرکت "توسعه فناوری و نوآوریهای نفت و انرژی پتروشریف" به عنوان کارگزار رسمی توسعه و تبادل فناوری از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران معرفی گردید که موضوعات مربوط به شناسایی شرکتهای فناور و دانش بنیان، برنامه ریزی و اجرای رویداد فناورانه و نیز تجمیع و ارائه پیشنهادات فنی شرکتهای فناور و دانش بنیان را به شرکتهای کارفرمایی بر عهده خواهد داشت.

از کلیه شرکتهای فناور و دانش بنیان علاقمند دعوت می گردد  تا درخواست خود را جهت حضور در این رویدادهای فناورانه با تکمیل فرم ثبت نام  در سایت www.petrosharif.com حداکثر تا تاریخ ۲۵ آذرماه به پتروشریف ارسال نمایند. بدیهی است پس از بررسی و تایید اطلاعات، لینک حضور در هر یک از رویدادها برای شرکتهای فناور و دانش بنیان ارسال می گردد. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این رویداد، سایت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران به آدرس rtd.nioc.ir ، سایت پتروشریف به آدرس www.petrosharif.com و کارشناسان پتروشریف از طریق ایمیل info@petrosharif.com و شبکه های اجتماعی با شماره  ۰۹۰۵۵۷۶۲۱۹۷ در دسترس خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    منبع خبر

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

      نظرات