کاربوم به دنبال پاسخ کاربران: بهترین جا برای کار کردن کجاست؟
این مساله یکی دیگر از دغدغههای تیم کاربوم بوده است و آنها باور دارند میتوانند با تهیه این گزارش تفصیلی درباره وضعیت فرهنگ سازمانی شرکتها و معیار کارجویان، کاری کنند تا هم این فرهنگ در همه شرکتها ارتقا یابد و هم دیدگاه کارجویان نسبت به شرکتهای داخلی اندکی تغییر پیدا کند. «میلاد بختی» مدیرعامل کاربوم در گفتگو با دیجیاتو تاکید دارد که حل این معضل فراتر از دستان کاربوم است اما آنها تلاش خود برای شناساندن بیشتر شرکتها و تطبیق آنها با معیار جوانان ایرانی را آغاز کردهاند. بختی در پاسخ به این پرسش که نتایج این کمپین میتواند چه فایدهای برای کارجویان داشته باشد به دیجیاتو میگوید: «اولین بار است که یک سایت رسمی و فعال در زمینه اشتغال به سراغ چنین کاری میرود و ما تمامی این مراحل را عین استانداردهای جهانی مانند مجموعههای یونیورسام گلوبال پیش بردیم. نتایج نظرسنجی ما میتواند دیدگاه کارجویان نسبت به شرکتها را تغییر دهد و همچنین کاری کند که آنها بهترین انتخاب را برای آینده مسیر شغلی خود داشته باشند.» مدیر عامل کاربوم به دیجیاتو میگوید که گزارش نهایی تا پیش از پایان سال منتشر خواهد شد تا بتواند معیاری مناسب برای افراد به دنبال کار در سال ۱۴۰۰ باشد: «شیوع کرونا باعث شده که انتظارات تازهای در بین کارجویان به وجود بیاید، به عنوان مثال دورکاری جزو گزینههایی است که به تازگی محبوب شده و نتایج گزارش ما بر اساس آخرین اطلاعات سلایق کارجویان پیش خواهد رفت.»
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات