بازدید بیش از ۱۱ هزار نفر از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال

بازدید بیش از ۱۱ هزار نفر از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری شب گذشته با حضور در بخش خبری ساعت ۲۰ شبکه گلستان با اشاره به اینکه امسال تجربه متفاوتی در برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش داشتیم، بیان داشت: با توجه به برپایی مجازی نمایشگاه امسال برای نخستین‌بار در استان، طبیعتا نگران استقبال عمومی از این نمایشگاه بودیم.

وی ادامه داد: اما خداروشکر تا به امروز که چهارمین روز نمایشگاه را سپری کردیم، آمارها گواه از بازدید بیش از ۱۱ هزار نفر بازدیدکننده از غرفه‌های مختلف دارد که در نوع خودش یک رکورد به حساب می‌آید.

دکتر غفاری اضافه کرد: دراین بین، غرفه اداره کل آموزش و پرورش با ۳۶۴۵ بازدید، پارک علم و فناوری گلستان با ۱۴۹۷ بازدید و دانشگاه گلستان با ۹۳۸ بازدید به ترتیب بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص دادند.

دبیر بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان همچنین افزود: غرفه‌های دیگری نظیر شرکت آب منطقه‌ای، سپاه نینوا و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هم با بازدید قابل توجهی از بازدیدکنندگان همراه بوده‌اند.

دکتر غفاری در ادامه برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی را تجربه بسیار خوبی عنوان کرد وگفت: مردم عزیز استان همچنان می‌توانند با مراجعه وبسایت WWW.GRTE.IR دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری استان گلستان طی یک سال گذشته را در غرفه‌های مختلف حاضر در نمایشگاه از نزدیک رصد کنند.

وی همچنین گفت: در این نمایشگاه دو غرفه ویژه دستاوردهای فناورانه استان در حوزه مبارزه با بیماری کرونا طراحی شده که از نگاه آمار حدود ۱۵۰۰ بازدید تاکنون از این دو غرفه صورت پذیرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان در پایان به یکی از آخرین دستاوردهای مهم جوانان گلستانی در حوزه مبارزه با بیماری کرونا که در این نمایشگاه نیز رونمایی شده است، اشاره کرد و گفت: یکی از جوانان شرق استان روزهای گذشته موفق به تولید ماسک فن‌دار برای اولین بار در کشور شده است که می‌تواند کمک قابل توجهی به مجموعه کادر درمان که ساعت‌های زیادی را از ماسک استفاده می‌کنند، نماید.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات