برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران ، نوآوران و نخبگان شهرستان تالش

برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران ، نوآوران و نخبگان شهرستان تالش

با توجه به برگزاری همه ساله هفته پژوهش و نوآوری در کل کشور ، شهرستان تالش نیز اقدام به برپایی مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری نمود

این مراسم که با حضورآقای محمد حسین شاهکویی فرماندار شهرستان تالش ، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ومعاون سیاسی فرمانداری و تعدادی از نخبگان و روسای ادارات از جمله مرکز رشد ،‌آموزش و پرورش، دانشگاه های آزاد ،‌پیام نور،‌علمی کاربردی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دراین مراسم آقای مهندس بهمنیار دبیر برگزاری هفته پژوهش شهرستان تالش و مدیر مرکزرشد شهرستان تالش

گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان در ارتباط با پژوهش و نخبگان ارائه نمود.

ایشان با اشاره بیانات مقام معظم رهبری گفت:  بیانات ایشان تنها در رابطه با بخش نظامی کشور نمی باشد، بلکه نوآوران و نخبگان نیز باید در زمینه مربوطه با خود قدرتمند شوند ،‌ البته این امر اجرا نخواهد شد مگر اینکه پژوهشگران و نخبگان زیست بوم فناوری خود را شناخته و با توجه به زیست بوم فعالیت نوآورانه و پژوهشی انجام دهند. تا بتوان این پژوهش‌ها را به فعل تبدیل کرد و از این پژوهش‌ها برای جامعه تولید ثروت و اشتغال کرد.

در پایان جلسه از پژوهشگران و مخترعان برتر کشوری تجلیل به عمل آمد و از آقای جعفر معصومی با ایده ساخت لامپ آنتی باکتریال با نور مرئی از شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد تالش به عنوان فناور برتر معرفی و تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات