تجلیل از مدیر عامل شرکت آوان طب به عنوان فناور برگزیده ملی

تجلیل از مدیر عامل شرکت آوان طب به عنوان فناور برگزیده ملی

در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران کشور، مدیر عامل شرکت آوان طب از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان، به عنوان فناور برگزیده ملی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، آیین بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور، روز سه شنبه ۲۶ آذر ۹۹ با حضور دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، معاونان وزارتخانه‌های بهداشت و صمت و همچنین خانواده شهید فخری نژاد در سالن شهدای جهاد علمی به صورت حضوری و پخش به صورت وبینار برای تمام دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور برگزار شد.

در این مراسم، شرکت آوان طب از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان که در زمینه ساخت و طراحی تجهیزات پزشکی فعالیت می کند به عنوان فناور برگزیده ملی انتخاب و از وی تجلیل به‌عمل آمد. لازم به ذکر است که این شرکت‌ فناور که در حوزه تولید تجهیزات اتاق عمل فعالیت داشت با وقوع  بحران کرونا با تغییر خط تولید خود، لباس محافظ برای کادر درمان و محلول ضدعفونی با حجم تولید روزانه ۲۵۰۰ دست لباس و ۲۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی، موفق به تامین بخشی از نیازهای ۱۴ دانشگاه علوم پزشکی در کشور گردیده است.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات