مراسم معارفه مدیر حراست پارک علم وفناوری گیلان

مراسم معارفه مدیر حراست پارک علم وفناوری گیلان

معارفه مدیر جدید حراست پارک علم وفناوری گیلان با حضور مدیر کل حراست،خانواده مرحوم قاسمیان (مدیر اسبق حراست پارک) و رئیس پارک روز دوشنبه ۱ دیماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن جلسات پارک علم وفناوری گیلان برگزار گردید.

در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از قرآن کریم، ابتدا رئیس پارک علم و فناوری گیلان ضمن خیر مقدم به مدعوین در سخنانش با یاد و خاطره مرحوم قاسمیان (مدیر سابق حراست) از  دلسوری‌ها و زحمات ایشلان قدردانی نمود و یادشان را گرامی داشت.

وی در تکریم و گرامیداشت خدمات مرحوم قاسمیان افزود: تاکنون مدیران بسیار قوی و شایسته‌ای در این حوز خدمت نمودند و مرحوم قاسمیان علاوه بر مدیریت حوزه حراست همانند مشاور در کنار مجموعه ریاست و همچون برادر در کنار همکارانم بود و همواره به نحو احسن و با نیت خالصانه در راستای نظام مقدس اسلامی گام برمی‌داشت.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان در معارفه مدیر حراست جدید گفت: امروزه اهمیت حراست بر کسی پوشیده نیست و در مراکز علمی تحقیقاتی و پارک های علم و فناوری، تعامل و ارتباط که لازمه حراست است. و حفظ شئونات سازمانی و نظارت و حفاظت از اهداف پارک بسیار مهم دانست. و اشاره نمود که حراست همه جانبه باید از دستاوردهای مجموعه پارک و با هوشیاری و پاسداری باشد.

دکتر باستی در ادامه اذعان داشت: داشتن همدلی و اخوت در برخورد با مسائل همکاران و انجام وظایف محوله به نحو احسن در راستای اهداف بلند سازمانی جزئی از عملکرد مجموعه حراست در این سازمان می باشد.

دکتر باستی ضمن تشکر از حضور همکاران، نگاه مثبت به حراست و فضای خوب پارک علم وفناوری گیلان را موجب خورسندی دانست و در بیان اهمیت حراست در دستگاه‌ها، افزود: سرلوحه حراست صیانت است؛ صیانت از ولایت فقیه، صیانت از همکاران، صیانت از علم و فناوری و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان.

در این مراسم برای زنده نگهداشتن زحمات وتلاش‌های مرحوم قاسیمان، نام تالار اجتماعات پارک به نام ایشان تغییر پیدا کرد و از این پس به عنوان "تالار زنده یاد احمدرضا قاسیمان" در پارک علم و فناوری گیلان ثبت گردید.

در پایان مراسم رئیس پارک علم وفناوری گیلان با تنفذ حکمی مسئولیت واحد حراست را به آقای کریمی واگذار نمود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات