بازدید فرماندار شهرستان محلات از مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیم ور

دکتر محمد رضا ناظری فرماندار شهرستان محلات در روز شنبه ۶ دی ماه با حضور در دفتر مرکز رشد ، از این مرکز و واحدهای فناور مستقر در آن بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار شهرستان محلات ضمن دیدار و گفتگو با تعدادی از تیم های فعال در مرکز رشد بیان کرد : فعالیت ها و اقدامات ارزشمندی در مرکز رشد انجام گرفته است و واحدهای فناور مستعد ، خلاق و توانمندی در این مرکز حضور دارند که بسیار امیدوار کننده است.

وی گفت : مرکز رشد به عنوان یک ابزار مهم ایجاد اشتغال پایدار ، تولید ثروت و رشد اقتصادی محسوب می شود و با ارائه امکانات و تسهیلات به صاحبان ایده و واحدهای فناور این مهم محقق می گردد.

ناظری با اشاره به لزوم تجهیز و فراهم کردن هر چه بیشتر امکانات در مرکز رشد افزود : استمرار و توسعه فعالیت های مرکز رشد مستلزم فراهم آوردن هر چه بیشتر امکانات و تجهیزات مناسبِ مورد استفاده واحدهای فناور می باشد و لازم است درخواست و پیگیری آن در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر هر گونه همکاری و مساعدت فرمانداری شهرستان محلات در خصوص توسعه فضای فیزیکی مرکز رشد ادامه داد : توسعه فضای فیزیکی مرکز در دفتر فعلی و استفاده از فضاهای خالی و بلااستفاده دانشگاه های موجود در سطح شهر محلات در اهم برنامه های این مرکز ، مد نظر قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

    مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

    مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور یک مرکز رشد در شهر محلات می باشد

      نظرات