عکس پرینت

عکس پرینت

امروز میخوایم برای شما فرق پرینت عکس و چاپ عکس را توضیح دهیم . و به شما توضیح دهیم که چرا می گوییم کیفیت عکس پرینت شده اصلا خوب نیست.
از زمانی که گوشی های دوربین دار آمد کم کم عکاسی بین مردم همگانی شد که البته دوربین گوشی های امروزی واقعا دست کمی از دوربین حرفه ای عکاسی ندارد.
این که عکس گرفتن همگانی شده و همه عکاسی میکنند به خودی خود بد نیست اما این که بدون آموزش فنون سطحی عکاسی این کار را انجام می دهند بد است البته این بدی فقط و فقط به خود اشخاص ضربه میزند مخصوصا زمانی که میخواند این عکس را چاپ کنند.
فکر کنید شما رفته اید عکس های خود را در یکی از مراکز چاپ سطح شهر چاپ نمایید و آن ها هم با دریافت مبلغی عکس شما را چاپ می کنند و تحویل شما میدهند و شاید در آن لحظه شما متوجه کلاهی که سر شما گذاشته اند نشوید تا زمانی که یک عکس چاپ شده در جای دیگری با مشخصات عکس شده در جای دیگری ببینید و متوجه شوید که چقدر کیفیت عکس چاپ شده شما نسبت به این عکس پایین تر است دقیقا این جاست که در ذهن خود می گویید چرا ؟
وقتی جویای قیمت چاپ این عکس می شوید می بینید هم قیمت با عکس شماست ولی کیفیت ها خیلی متفاوت است حالا ما امروز شما را در جریان پاسخ این سوال قرار می دهیم.

عکس پرینت

اگر کمی به گذشته برگردید به یاد می آورید که زمانی بود که یک عده از افراد فامیل پرینتر های رنگی داشتند که با آن های عکس های خود را چاپ می کردند و خوب برای آن زمان خوب و کار راه انداز بود اما خوب کیفیت چندانی نداشت .
امروز هم وضع به همان صورت است هنوز هم چاپ عکس با پرینتر بی کیفیت است البته شاید از عکس های آن زمان با کیفیت تر باشد اما کیفیت چاپ عکس لابراتواری کجا و عکس پرینت شده با پرینتر کجا .
ما در عکس اپ به دلیل تعداد بالای چاپ های روزانه برای چاپ عکس ها از دستگاه های صنعتی و بزرگ و پیشرفته استفاده می کنیم و میزان کیفیت چاپ این دستگاه های صنعتی با پرینتر های چاپ عکس از زمین تا آسمان است .
و اما علت هم قیمت بودن چاپ عکس و پرینت عکس این است که مراکز چاپی که عکس را پرینت می کنند این است که این مراکز  می خواهند سود بیشتری ببرند و هیچ دلیل دیگری ندارند.

 

    منبع خبر

    چاپ عکس آنلاین

    چاپ عکس آنلاین

    عکس اَپ بزرگترین ، کاملترین و حرفه ای ترین مجتمع چاپ عکس ، تخته شاسی و تولید آلبوم در کشور می باشد.

      نظرات