زنان بیشترین مخاطبین فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی در شبکه‌های اجتماعی هستند

با توجه به اهمیت این بستر فروش، استارتاپ «زلکا» گزارشی درباره رفتار مشتریان در این نوع از تجارت الکترونیکی داشته که نشان می‌دهد مشتریان زن نقش مهمی در پیشرفت یک فروشگاه اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی دارند. همچنین گزارش زلکا نشان می‌دهد که تهران با ٪۵۹ نرخ مشارکت، گوی سبقت را از سایر استان‌ها ربوده است و بیشترین فروشگا‌ه‌های اینترنتی فعال در بستر شبکه اجتماعی در قلب پایتخت کشور فعال هستند. نرم افزار تحلیل و رصد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی زلکا نشان می‌دهد که رفتار مخاطب در استقبال از خرید آنلاین در فصل تابستان و پاییز دو سال متوالی ۹۸ و ۹۹، تفاوت چشم‌گیری داشته است که «شیوع ویروس کرونا» و تشویق گسترده برای ترغیب جامعه نسبت به خرید آنلاین در سراسر دنیا، از علل اصلی رشد ۲. می‌توان گفت کمپین‌های فشرده و پشت سر هم خرید در «بلک فرایدی» و «شب یلدا» در آذر ماه دو سال گذشته، سبب افزایش ناگهانی نرخ مشارکت کاربران و تعداد دنبال‌کنندگان فروشگاه‌های شبکه‌های اجتماعی شده است و ترافیک زیاد حضور کاربران را در این ماه می‌توان به وضوح حس کرد.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات