فراخوان اعلام معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور منتشر شد

فراخوان اعلام معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، با توجه به شرایط کلی حاکم برکشور و نیاز کشور به افزایش تولیدات داخلی و تامین نیازهای کشور توسط شرکت‌ها و منابع داخلی، سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید نامگذاری شد. جهش در تولید را می‌توان جبران عقب ماندگی‌های حوزه‌های تولید با بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی و بهبود کیفیت تولیدات با حداکثر سرعت ممکن در حداقل زمان ممکن دانست. در این راستا پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به همراه وزارت علوم تحقیقات و فناوری اقدام به راه‌اندازی دبیرخانه جهش تولید نموده است.

یکی از وظایف دبیرخانه جهش تولید شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شناسایی معضلات، چالش‌ها و موانع پیش روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و رایزنی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط جهت برطرف شدن این چالش‌ها و موانع تا حد امکان می‌باشد؛ به همین منظور این دبیرخانه تصمیم به جمع‌آوری معضلات، چالش‌ها و موانع پیش روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نموده است.

در همین راستا، تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند از طریق پرکردن فرم اکسل که در ذیل همین خبر قرار دارد و بارگذاری آن در آدرس http://utstpark.ir/startupdifficulties/ ، اقدام به اعلام چالش‌ها و موانع پیش روی خود تا پایان دی‌ماه نمایند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی ۱۴۹ و ۱۸۲ تماس حاصل نمایند.

۱
دریافت فرم اعلام معضلات و چالشها
    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات