فراخوان حمایت از ساخت محصولات دانش‌بنیان جدید

فراخوان حمایت از ساخت محصولات دانش‌بنیان جدید

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در قالب این برنامه، چنانچه یک شرکت دانش‌بنیان محصول فناورانه جدید با قابلیت دانش‌بنیان شدن داشته باشد و این محصول قبلاً مورد ارزیابی دانش‌بنیان قرار نگرفته باشد( یا به علت عدم وجود نمونه اولیه رد شده باشد)، مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری محصول جدید را از نظر فنی ارزیابی و در صورت تایید، صندوق نوآوری و شکوفایی نیز فرآیند توسعه و تجاری‌سازی آن را تامین مالی می‌کند.

شرایط محصول و شرکت متقاضی:

  1. شرکت متقاضی باید در زمان ارائه درخواست، دانش‌بنیان باشد؛ به این معنا که دست‌کم یک محصول دانش‌بنیان داشته باشد.
  2. محصول جدیدی که نمونه آزمایشگاهی آن ساخته نشده است، باید به لحاظ فناوری، با یکی از محصولات تایید شده قبلی شرکت مشابهت داشته باشد. این موضوع توسط مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان ارزیابی می‌شود.

فرآیند اجرایی:

  1. اعطای تسهیلات در این فراخوان، فرآیندی دو مرحله‌ای است که در مرحله نخست آن، ارزیابی دانش‌بنیانی محصول جدید توسط معاونت علمی و فناوری و در مرحله دوم آن، ارزیابی تسهیلات و تامین مالی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می‌شود.
  2. شرکت متقاضی باید با ورود به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی درخواست خود را در بخش « حمایت از ساخت محصولات دانش‌بنیان جدید » تکمیلی و ثبت کند.
  3. سپس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری، صلاحیت دانش‌بنیانی محصول جدید را ارزیابی و نتیجه را به اطلاع متقاضی می‌رساند.
  4. پس از دریافت تاییدیه از مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، شرکت متقاضی خدمت مورد نظر را (با راهنمایی و مشاوره کارشناس پذیرش صندوق) انتخاب و فرآیند ارزیابی ارائه خدمات و تسهیلات توسط صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می‌شود.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام با شماره ۴۲۱۷۰۱۱۸-۰۲۱ (سرکار خانم نظری)تماس بگیرید.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات