عضویت پارک علم و فناوری کردستان در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد)

عضویت پارک علم و فناوری کردستان در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد)

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان، دکتر سعیدی گفت: در این طرح که با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت، پارک علم و فناوری کردستان به شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال پیوست.

وی در ادامه افزود: با عضویت در این شبکه، امکان استفاده شرکت‌های نوپا و رشد یافته استان از حمایت‌های پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب گرنت‌های جوانه، رشد و تجاری سازی فراهم گردید.

رییس پارک علم و فناوری کردستان با تاکید بر برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده در پارک علم و فناوری گفت: با عضویت در این شبکه، امکان ارائه خدمات کامل به مجموعه بیشتری از فعالان حقیقی و حقوقی حوزه توسعه کسب و کارهای فاوا امکان پذیر می‌شود.

گفتنی است که تاد شبکه‌ای از پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شتابندهنده‌های دارای مجوز رسمی کشور است که برای ارتقا سطح فعالیت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصاد دیجیتال با پارک فاوا همکاری می‌کنند.

این شبکه، در راس اهداف و ماموریت خود،  به دنبال ایجاد زنجیره‌ای هم افزا و تواناساز میان اعضای خود در سراسر کشور است و نیل به این هدف مهم را از طریق شبکه سازی گسترده و اجرای برنامه‌های ترویجی- حمایتی دنبال می‌کند.

شبکه تاد با هدف کمک به توسعه اعضای خود، به خصوص مراکز رشد و  شتابدهنده های فعال، برنامه های ترویجی و حمایتی گسترده ای را با محوریت اعضای شبکه در دستور کار دارد که برخی از مهمترین آنها به شرح ذیل است:

  1. گرنت جوانه : این گرنت به حمایت از پایان نامه‌ها/ رساله های دارای ایده بازارگرا در حوزه ICT اختصاص می یابد.
  2. گرنت رشد : این گرنت به توسعه محصولات حوزه ICT شرکت های مستقر در مراکز رشد عضو شبکه تاد اختصاص می یابد.
  3. گرنت حمایتی دوره های آموزشی مهارتی : این گرنت به حمایت از برگزاری دوره های آموزش مهارت عملی شامل مدارس تابستانه، بوت کمپ و سایر دوره‌های مهارتی در حوزه ICT در میان اعضای شبکه تاد می پردازد.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

      نظرات