صادرات و محصولات انتقال فناوری دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح و ضدکرونا به فلیپین

صادرات و محصولات انتقال فناوری دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح و ضدکرونا به فلیپین

قرارداد همکاری شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان رودسر با شرکت Arvand Traders, Inc فیلیپین در خصوص انتقال فناوری دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح و ضدکرونا با تکنولوژی پلاسمای اکسیژن و تیغه های نانوتیتانیوم .

این قرارداد در قالب صادرات دستگاه، انتقال فناوری و تولید دستگاه در کشور فیلیپین می باشد که می تواند گام مهمی در ورود ارز به کشور عزیزمان از طریق تولیدات شرکتهای دانش بنیان باشد.

دستگاه تولید شده با فناوری پلاسمای اکسیژن کار می‌کند و ویروس ها، باکتری ها، مخمر‌ها و قارچ‌های سطح و هوا را از بین می‌برد، دستگاه مراحل دریافت تاییدیه و استاندارد‌های مورد نیاز خود را در دوره بحران کرونا گذراند و توانست تاییدیه لازم از آزمایشگاه رفرانس (مرجع) علوم پزشکی برای کرونا ویروس را اخذ کند.

شرکت دانش بنیان «راهبران توسعه پارسی گیل» موفق به تولید دستگاه از مدل‌های مختلف و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و اماکن خصوصی شد.

اولین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ کشور در رودسر و املش، آزمایشگاه مرجع علوم پزشکی گیلان، بیمارستان‌های رودسر، املش، رامسر و بویین زهرا و بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه، مساجد، کتابخانه ها، ترمینال‌های مسافربری، فروشگاه ها، منازل، شهرداری ها، مجموعه‌های ورزشی در سطح کشور و بزرگترین کارخانه تولید چای خاورمیانه از جمله مراکزی بودند که با دستگاه ضد کرونا شرکت دانش بنیان «راهبران توسعه پارسی گیل» تجهیز شده اند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات