نبود خودباوری دلیل حضور کمرنگ زنان در کسب و کارهای مجازی

به نظرم عوامل مختلفی در اینکه زنان هنوز نتوانسته‌اند پا به پای مردان در حوزه کسب و کارها و بخصوص کسب و کارهای مجازی ورود کنند، در ابتدای امر بحث نبود خودباوری است. از آنجایی که زنان مجبور هستند وقت خود را برای کار و خانواده تقسیم کنند، با چالش‌های بیشتری در این زمینه هم روبه‌رو می‌شوند بنابراین در بیشتر موارد زنان مجبور می‌شوند تا بین کار و خانواده یکی را انتخاب کنند، این درحالی است که این شرایط در بین مردان به ندرت دیده می‌شود و همین خود عاملی است که زنان نقش کمرنگ‌تری نسبت به مردان در حوزه کسب و کارها حتی مجازی آن دارند. زنان می‌توانند با راه‌اندازی کسب و کارهای خوب و بزرگ دید جامعه را نسبت به خود تغییر دهند و موانع پیش پای راه‌اندازی کسب و کار را برای دیگران نیز رفع کنند.

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات