مدیرعامل اسپاتیفای از اهداف بلندمدت و رقابت با اپل موزیک می‌گوید

مدیرعامل اسپاتیفای، «دنیل اک» (Daniel Ek)، در مصاحبه‌ای پیرامون اهداف بلندمدت این شرکت در زمینه سودآوری گفت نقطه قوت آن‌ها در مقایسه با رقبایی مثل اپل موزیک این است که آن‌ها می‌توانند در هر پلتفرمی دلچسب بازی کنند. مدیرعامل اسپاتیفای اذعان کرد که اپل در دنیای موبایل بسیار قوی است، آمازون در بازار بلندگوهای خانگی پیشتازی می‌کند و گوگل به واسطه Android Auto بر بازار اتومبیل سلطه دارد. او افزود: «حقیقتی که درباره اسپاتیفای وجود دارد این است که ما در تمامی این پلتفرم‌ها دلچسب بازی می‌کنیم، و معتقدم ما تنها بازیگری هستیم که از طریق همکاری‌های خود توانسته روی ۲۰۰۰ دستگاه متنوع حاضر باشد.» دنیل اک درباره مدل‌های تجاری مختلف اسپاتیفای، از جمله تبلیغات و فروش اشتراک‌های پریمیوم، گفت هر دو مدل خوب‌اند و احتمالا همچنان آن‌ها را در بازار خواهیم دید: «قبلا سیستم‌های رادیویی سراسری را داشتیم که فقط از تبلیغات استفاده می‌کردند و شبکه‌های کابلی را داشتیم که فقط به اشتراک‌ها متکی بودند، اما در واقع این دو مدل با هم ادغام شده‌اند چون تجربه مصرفی برتر ترکیبی از این دو مدل تجاری است. او به قرارداد انحصاری این شرکت با «جو روگن» اشاره کرد و افزود که حالا متوسط مخاطبان بیش از هر زمان دیگری روی اسپاتیفای پادکست گوش می‌کنند. او درباره تهدید این پلتفرم برای اسپاتیفای گفت که آن‌ها به همان اندازه که به «فورت‌نایت» یا «ماین‌کرفت» توجه می‌کنند، به کلاب‌هاوس هم توجه دارند.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات