فراخوان دریافت طرح‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه صنایع دستی و گردشگری

فراخوان دریافت طرح‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه صنایع دستی و گردشگری

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف جذب و حمایت از طرح‌های نوآورانه و فناورانه اقدام به انتشار سلسله فراخوان‌هایی کرده است تا از راه‌اندازی کسب‌وکارهای پایدار در صنایع خلاق حمایت کند. کاربردی‌سازی این صنایع، ایجاد درآمد و اشتغال‌زایی دارای توجیه اقتصادی در همه این فراخوان‌ها مدنظر است.

یکی از صنایعی که در این فراخوان‌ها به چالش گذاشته شده است، حوزه گردشگری و صنایع دستی است. صنعتی که ارزش‌افزوده زیادی برای کشور دارد و به دلیل تنوع و گستردگی این حوزه، استفاده و کاربردی کردن ایده‌های خلاق، می‌تواند راه‌گشای توسعه آن باشد.

به همین دلیل همه فعالان و صاحبان ایده دعوت هستند تا طرح‌های نوآورانه و فناورانه خود را ارائه و زمینه را برای ثروت‌آفرینی از این صنایع فراهم کنند. علاقمندان تا ۲۲ اسفندماه سال جاری برای ارسال طرح‌های خود مهلت دارند و می‌توانند این طرح‌ها را به آدرس stdc.isti@gmail.com ارسال کنند.

حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق از طرح‌های ارسال شده در قالب تسهیلات ارائه می‌شود و چنانچه متقاضی درخواست منابع بلاعوض داشته باشد باید دلایل توجیهی کافی ارائه کند.

همچنین اولویت با طرح‌هایی است که از نظر فنی و اقتصادی دارای توجیه است و گزارش مدون در این زمینه ارائه شده باشد. طرح هایی که بخشی از منابع مورد نیاز آن را بخش خصوصی تامین کند در اولویت قرار می‌گیرند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات