دیجی کالا با «پیندو» وارد مارکت سایتهای درج آگهی شد؛ سدی برای «دیوار» و «شیپور»؟
پیندو علاوه بر امکان ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش کالا در زمینه ارائه خدمات نیز فعالیت میکند؛ یعنی برای کسانی که به جای محصول، خدمت ارائه میدهند بستری فراهم کرده است تا با توجه به گروههای کالایی دیجیکالا خدمات خود را معرفی و در معرض فروش بگذارند. میتوان اینطور برداشت کرد که این اقدام دیجی کالا برای رقابت مستقیم با سایتهایی چون دیوار و شیپور است. حال دیجی کالا با پیندو به کلی وارد بازاری که این دو سایت و چند پلتفرم دیگر در آن حضور دارند شده است. ورود دیجیکالا به بازار سایتهای درج آگهی این پیام را در دل خود دارد که بازار خرید و فروش آنلاین کالای دست دوم در ایران به قدری بزرگ است که جای یک بازیگر جدید را دارد.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات