دیجی‌کالا با راه‌اندازی پیندو امکان فروش کالاهای مستردشده را فراهم کرد

دیجی‌کالا با راه‌اندازی پیندو امکان فروش کالاهای مستردشده را فراهم کرد

ورود دیجی‌کالا به حوزه فروش کالای دست دوم، حکایت از ظرفیت درخورتوجه این حوزه می‌کند؛ هرچند دیجی‌کالا می‌گوید قصد دارد به‌شکل دیگری از فضای فعالیت پلتفرم‌های آگهی آنلاین استفاده کند. مدیر روابط‌عمومی دیجی‌کالا ضمن ردکردن رقابت مستقیم این شرکت با پلتفرم‌های تخصصی آگهی آنلاین در ایران، می‌گوید پیندو را مانند ویژگی تکمیل‌کننده در دیجی‌کالا می‌داند. البته موسوی تصریح می‌کند هر کسی بدون اینکه الزاما کاربر دیجی‌کالا باشد، می‌تواند کالا و خدمات خود را در پیندو عرضه کند. مزیت دیگر وجود محتوای غنی دراختیار کاربران دیجی‌کالا است که فروشنده را از واردکردن اطلاعات جدید و تخصصی خلاص می‌کند. مشتری این کالا هم به‌لحاظ وجود محتوای تخصصی در صفحه کالا، اطلاعات دقیقی از محصول دارد و می‌تواند با مطالعه نظرات متعدد کاربران، آگاهانه‌تر خرید کند. درواقع، وقتی کاربر در دیجی‌کالا کالایی را جست‌وجو می‌کند، کالای مدنظرش را درکنار پیشنهاد کالای دست‌دوم مشاهده می‌کند و در این حالت، می‌تواند از اصل قیمت کالا باخبر شود. وقتی قیمت اصل کالا یک‌جا با قیمت دست‌دوم درج شود، هم فروشنده و هم مشتری از این مزیت سود می‌برند و احتمال فروش افزایش می‌یابد. فعلا ارسال کالا در پیندو برعهده مشتری و فروشنده است؛ اما قرار است در آینده، از سرویس لاجستیک دیجی‌کالا با نام «دیجی اکسپرس» برای ارسال کالاها استفاده شود.

متن کامل خبر در سایت زومیت

    منبع خبر

    زومیت

    زومیت

    مرجع اخبار تکنولوژی، رویداد‌ فناوری و بررسی گجت‌

    نظرات