همکاری با شرکت های دانش بنیان نقطه عطفی برای تولید بهتر با هزینه کمتر در کشور است.

همکاری با شرکت های دانش بنیان نقطه عطفی برای تولید بهتر با هزینه کمتر در کشور است.

همکاری با شرکت های دانش بنیان نقطه عطفی برای تولید بهتر با هزینه کمتر در کشور است. از اینرو مدیران شرکت پایا کلاچ گیلان و فرآوری ساخت؛ در بازدیدی که از شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در مجتمع نیمه صنعتی فشتام داشتند، بر تعامل دوسویه و همکاری های فی مابین با بهره گیری از ظرفیت های این شرکت‌ها تاکید نمودند.

مهندس پوررضا مدیرعامل شرکت پایا کلاچ گیلان ضمن استقبال از پیشرفت ها و فناوری های شرکت های فناور، یکی از اهداف مهم این شرکت را تولید محصولات با استفاده از تامین کنندگان داخلی خصوصا بومی سازی آن در کشور عنوان کرد و گفت: به منظور تحقق این هدف می بایست از توانمندی های شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان بهره مند شد.

در این بازدی ابراهیم کوهستانی مدیر موسسات پارک علم و فناروی گیلان ضمن استقبال از حضور مدیران شرکت پایا کلاچ و فرآوری ساخت، اذعان داشت با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری و فناروی استان ، جهت بهره برداری از شبکه موجود شرکت ها مستقر در پارک نیاز به استقرار واحدهای تحقیق و توسعه صنایع استان می باشد تا بتوان در زمینه تجاری سازی محصولات دانش بنیان گام موثری برداشت.

بازید از کارگاه های نیمه صنعتی و تولیدی شرکت های فناور و آشنایی با امکانات و فضای نیمه صنعتی مجتمع فشتام از دیگر قسمت‌های بازدید بود. اطلاع از محصولات تولیدی شرکت های فناور و بازدید از دستاوردهای این شرکت ها نقطه پایانی این بازدید بود.

شرکت پایا کلاچ به عنوان بزرگترین تامین کننده نیازهای خودروسازان داخلی نظیر ایران خودرو, سایپا(مگاموتور), ایدم, ایران خودرو دیزل و رنو پارس می باشد. تولید کلاچ از سال ۱۳۷۵ در شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران آغاز گردید.

در راستای اجرای طرح توسعه فضای تولیدی و انبارش شرکت پایا کلاچ در سال ۱۳۹۰ به سایت جدید انتقال داده شد.

شرکت پایا کلاچ اولین و تنها تولید کننده داخلی دیسک و صفحه کلاچ خودروی تندر ۹۰ در پروژه L۹۰ می‌باشد که با شروع تولید دیسک و صفحه کلاچ لوگان ، شرکت پایا کلاچ در لیست جهانی تامین کنندگان شرکت رنو قرار گرفته است و اولین صادر کننده دیسک و صفحه کلاچ در ایران است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات