پیام نوروزی رئیس پارک علم و فناوری گیلان

پیام نوروزی رئیس پارک علم و فناوری گیلان

بسم الله الرحمان الرحیم

آغاز سال نو و فرا رسیدن عید باستانی نوروز را خدمت شما عزیزان در هر کجای این سرزمین که هستند، تبریک عرض می کنم و امیدوارم در فصل سبز شکوفایی به یاری خداوند، سال ۱۴۰۰ و شروع قرن جدید را با تندرستی آغاز کنید و در سایه کار و تلاش در عرصه های مختلف، این سال را با موفقیت به پایان برسانند.

نوروز امسال مصادف است با نخستین نوروز قرن جدید. به همه عزیزانی که در روزها و شب های آغازین سال، برای سلامت، امنیت و آرامش هموطنان از راحتی و آسایش خود می گذرند، خدا قوت می گویم و از مدافعان سلامت که شبانه روز نگهبان سلامتی مردم هستند ، صمیمانه تشکر می کنم.

به یاری پروردگار مهربان، در سال جدید، مانند سال‌های گذشته، من و همکارانم، دانش، تجربه و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا حمایت از نوآوران و فناوران را با مدیریت بهتر و خطاهای کمتر ادامه دهیم و آنگونه که شایسته این ملت شریف است به وظیفه خود، عمل کنیم.

در سال جدید با امید به پیشرفت و توسعه‌ی فناوری کشور، برای همه ایرانیان در سراسر جهان، سلامت، سربلندی و سعادتمندی آرزو می‌کنم و امیدوارم تعطیلات نوروز، روزهایی سرشار از شادی برای یکایک همکاران و هموطنان عزیزم باشد.

لینک پیام تصویری تبریک نوروزی در کانال آپارات:

https://aparat.com/v/JECS0

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات