افزایش فعالیت علیبابا در امور بهداشتی
فروشگاههای زنجیرهای «اینتایم» بهعنوان یکی از زیرمجموعههای برند علیبابا از افزایش فعالیت برند مادرش در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داد.
لانکوم در گزارش مالیاش درباره دلایل استقبال علی بابا از فعالیت در زمینه محصولات بهداشتی-آرایشی از نکاتی مانند تمرکز بیشتر روی مسائل بهداشتی در دوران شیوع کرونا نام برد. علیبابا اخیرا در بررسی برآوردهای مالیاش، سهم خاصی برای سرمایهگذاری در زمینه بهداشتی و آرایشی در نظر گرفته است؛ تا جایی که طبق ادعای «جک ما»، مالک این کمپانی، حدود یکسوم سرمایهگذاریهای جدید این برند صرف لوازم آرایشی و بهداشتی میشود.
نظرات