طعم جدید پیتزا در مراکز خرید اروپا
پیتزاهات با همکاری «کیاف سی» طعم جدیدی از پیتزا به نام «پیتزا مرغ پاپکورن» را در مراکز خرید اروپا و آمریکا ابداع کرد.
یک کمپین جهانی، محصول آژانس تبلیغاتی «آیریس»، از طریق یک فیلم و با درخشش سفیر باسابقه برند پیتزاهات، از عرضه این محصول جدید خبر داد. در فیلم، بازیگر به دنیای اینترنت هشدار می دهد کمربندها را ببندد زیرا او از یک نمونه همکاری شگفتانگیز و تکاندهنده پرده برداشته که ممکن است در روال عادی این فضا اختلال ایجاد کند. به محض معرفی پیتزا مرغ و پاپکورن، این بحران شکل می گیرد و ماجرا شکلی عجیبی مییابد.
نظرات