شاسی عکس

شاسی عکس

در ابتدا باید توضیح داد که تخته شاسی عکس همانطور که از اسمش پیداست از جنس چوب است و از چوب ساخته شده است.
چوب یکی از محبوب ترین و کارامد ترین ماده هایی است که در حیات وجود دارد و از ابتدای حیات انسان تا به امروز نقش بسیار مثبتی در زندگی و پیشرفت بشر داشته است. چرا که انسان برای ساخت اکثر اشیا و ابزار های زندگی از این وسیله استفاده می کند.
چوب جایگاه برجسته‌ای در اقتصاد جهانی دارد. تولید سالانه چوب در جهان ۲۵۰۰ میلیون متر مکعب است. خواص فیزیکی و شیمیایی و نیز مکانیکی چوب آن را فعلاً بی جانشین کرده‌است.
حال که سرگذشت چوب را بشتر از پیش می دانیم به موضوع اصلی می پردازیم , یعنی شاسی عکس که به طور کلی جنس بدنه آن از چوب ساخته شده و در صنعت چاپ عکس یکی از اغلام پر فروش و پر کاربرد محسوب می شود.
تخته شاسی ایده ای بسیار جالب و خلاقانه است که عکس و تابلو را با یکدیگر ادغام می کند و به عنوان یک دکوری زیبا می توانید از آن در محل کار یا محیط خانه استفاده نمایید.

تخته شاسی عکس

طراحی یا جنس تخته شاسی
همانطور که گفتیم بدنه و کلیت سازه تخته شاسی از  جنس چوب یا MDF  می باشد که برای زیبایی بیشتر دور آن را نواری از جنس PVC پوشانده اند و همچنین بر روی تخته شاسی جایی که عکس بر روی آن چسب مخصوص تخته شاسی قرار دارد که عکس به راحتی بر روی تخته شاسی سوار شود , پشت تخته شاسی نیز دو شیار به طور مجزا در راستای افقی و عمودی قرار دارد برای آویزان کردن آن بر روی دیوار .


سایز تخته شاسی
سایز تخته شاسی عکس به طور استاندارد از سایز ۹*۶ سانتی متر تا ۳۶۰*۱۸۰ سانتی متر می باشد اما باید در نظر داشت که شما می تواند در سایز های غیر استاندارد نیز آن ها را سفارش دهید و یا به اشکال گوناگون برش دهید.
تخته شاسی های عکس نیز از نظر ضخامت به ۳ سایز تقسیم می شوند که این ضخامت ها در تمامی سایز های بالا موجود است. ضخامت ها عبارت اند از ۸ میلی متر , ۱۶ میلی متر و ۳۰ میلی متر.

سایز تخته شاسی
چاپ عکس روی شاسی
تخته شاسی خام به تنهایی فقط یک تکه چوب برش خورده می باشد و بخش اصلی و ارزنده تخته شاسی عکس است که بر روی آن می چسبد و اگر این عکس نباشد تخته شاسی به تنهایی نه زیبایی ای دارد و نه مفهومی برای خریدار.
شما در هنگاه چاپ عکس یا آن را برای آلبوم می خواهید یا برای قاب کردن , اگر بار آلبوم بخواهید که موضوع مشخص است و آن را داخل آلبوم عکس قرار می دهید و تمام.
اما اگر آن برای قاب کردن یا بهتر بگویم برای کوبیدن به دیوار بخواهید موضوع کمی متفاوت می شود و گزینه های بسیار زیادی برای این کار دارید که از قاب عکس و تخته شاسی گرفته تا بوم و پلکسی و چندین مورد دیگر گزینه برای انتخاب دارید.
اما خوب تخته شاسی ارزان تر و ساده تر از سایز گزینه ها می باشد و طرز استفاده بسیار راحتی دارد فقط کافیست عکس اپ را باز نمایید و چاپ تخته شاسی را سفارش دهید و بعد از یک روز آن را آماده تحویل بگیرد و به دیوار بکوبید .
ایده تخته شاسی بدون شک یکی از بهترین ایده ها در صنعت چاپ عکس و دکوراسیون داخلی منازل و نمایشگاهه ها و... می باشد که تا به امروز در این صنعت اتفاق افتاده است.

 

تولید تخته شاسی
از آن جایی که سایز تخته شاسی ها از سایز بسیار کوچک تا سایز بسیار بزرگ می باشد و همچنین مواد اولیه و اصلی آن چوب می باشد که در بالا به طور کامل در رابطه با آن توضیح دادیم شما برای تولید آن به فضای بزرگی احتیاج دارید .

چاپ عکس روی شاسی
فروش تخته شاسی عمده
عکس اپ که یکی از زیر مجموعه های لابراتوار سهند می باشد به دلیل تولید بالا روزانه تخته شاسی , تخته شاسی های تولید شه را بصورت عمده نیز به سراسر ایران نیز ارسال می کند و در این زمینه نیز پیشگام و پیشرو می باشد.
تخته شاسی های عمده از نظر جنس و کیفیت هیچ فرقی با تخته شاسی های تکی نداشته و دلیل پایین تر بودن قیمت آن به دلیل تعداد خرید آن می باشد .
امتیاز ۲.۲۲/۵

    منبع خبر

    چاپ عکس آنلاین

    چاپ عکس آنلاین

    عکس اَپ بزرگترین ، کاملترین و حرفه ای ترین مجتمع چاپ عکس ، تخته شاسی و تولید آلبوم در کشور می باشد.

      نظرات