مدیران پارک علم و فناوری گلستان با همسر و خواهر دو شهید والامقام ارتشی ۸ سال دفاع مقدس دیدار کردند.

مدیران پارک علم و فناوری گلستان با همسر و خواهر دو شهید والامقام ارتشی ۸ سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این دیدار رئیس پارک علم و فناوری گلستان، خطاب به همسر شهید ستوانیاریکم « صدیق حسینی »، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء را یک وظیفه مهم و مایه دلگرمی و ایجاد روحیه نشاط در مسئولان دانست.

دکتر غفاری ادامه داد: دعای شما همسران و مادران بزرگوار شهداء موجب سربلندی و موفقیت ما در مسیر خدمت است و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار صدیقی برای شهداء، ایثارگران و خانواده معظم ایشان باشیم.

در ادامه این دیدار؛ بانو صفویان (همسر شهید ستوانیاریکم صدیق حسینی ) که علاوه بر همسر، برادر کوچکش (شهید غلامرضا صفویان) نیز در دوران ۸ سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمده بود، به بیان خاطراتی از همسر و برادر شهیدش پرداخت و ضمن قدردانی از حضور مدیران پارک، حضور مسئولان در کنار خانواده شهداء و تلاش آنان در جهت ارائه خدمات به شهروندان را مایه دلگرمی و آرامش دانست.

گفتنی است در پایان این دیدار، دکتر غفاری ضمن ادای احترام به مقام والای شهداء، جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی، با اهداء لوح سپاس از همسر و خواهرگرانقدر این دو شهید تقدیر بعمل آورد.

شایان ذکر است؛ شهید ستوانیاریکم صدیق حسینی در سال ۱۳۶۳ (۴۹ سالگی) در تنگه ابوقریب توسط نیروهای بعث و شهید غلامرضا صفویان در سال ۱۳۶۴ (۲۸ سالگی) در منطقه بانه به دست عناصر کومله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات