ابتکار بزرگ اسپار ایتالیا در پاکسازی محیط...

ابتکار بزرگ اسپار ایتالیا در پاکسازی محیط...

ابتکار بزرگ اسپار ایتالیا در پاکسازی محیط زیست

اسپار ایتالیا یک پروژه خلاقانه و داوطلبانه در مورد جمع‌آوری زباله‌ها با همراهی لگامبیانته ۱ بزرگ‌ترین انجمن حفاظت از محیط زیست ایتالیا، انجام داده است.

این کمپین ۱۲ ناحیه ساحلی در پنج منطقه از ایتالیا را مورد هدف قرار داده است. به‌عنوان بخشی از کمپین پاکسازی جهانی، تیم مشتریان و کارکنان اسپار موفق به جمع‌آوری مقدار قابل‌توجهی از زباله‌ها در تعطیلات آخرین هفته ماه سپتامبر شدند.

مایورا ۲ صاحب امتیاز اسپار در بخش مرکزی جنوب کشور، پایداری و حفاظت از محیط زیست را به‌عنوان یک مسئولیت استراتژیک برای خود در نظر گرفته است.

در بیش از ۴۵۰ فروشگاه و با ۲۰۰۰ کارمند، اسپار جنوب مرکزی، ابتکارات متعددی در راستای ارتقای حفاظت از محیط زیست و  مصرف بهینه انرژی عرضه کرده است. به‌عنوان نمونه این خلاقیت‌ها می‌توان به استفاده از تکنولوژی‌های سبز درون فروشگاه‌ها اشاره کرد. این فرآیند پاکسازی در مناطق آپولیا ۳ ( بارلتا ۴ ، کوراتو ۵ ، ترانی ۶ و جیوینازو ۷ )

  1. Legambiente
  2. Maiora
  3. Apulia
  4. Barletta
  5. Corato
  6. Trani
  7. Giovinazzo

باسیلیکاتا ۱ ( پولیکورو ۲ کالابریا ۳ (رجو کالابریا ۴ ، بلودیره ۵ ، اسکلیا ۶ ، ویبو والنتیا ۷ ) کامپانیا ۸ (ماریگیلیانو ۹ ) و ابروزو ۱۰ (پسکارا ۱۱ ، سیلوی مارینا ۱۲ ) اجرایی شد .

پیپو کانیلو ۱۳ مدیرعامل اسپار جنوب مرکزی اظهار کرد: "حفاظت از محیط زیست چالشی روزمره برای همه ماست. استفاده بهینه از انرژی و منابع و همچنین بازیافت زباله‌ها می‌تواند یک نقش کلیدی در این فرآیند ایفا کند. در چند سال اخیر ابتکارات متعدد و جهت یافته‌ای برای حفاظت از محیط زیست و همچنین گونه‌های زیستی در ایتالیا عرضه شده است که با مسئولیت استراتژیک ما بسیار همخوانی دارد."

  1. Basilicata
  2. Policoro
  3. Calabria
  4. Reggio Calabria
  5. Belvedere
  6. Scalea
  7. Vibo Valentia
  8. Campania
  9. Marigliano
  10. Abruzzo
  11. Pescara
  12. Silvi Marina
  13. Pippo Cannillo
لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات