رانندگان و موتورسواران تاکسی‌های اینترنتی را در اولویت دریافت واکسن قرار دهید

رانندگان و موتورسواران تاکسی‌های اینترنتی را در اولویت دریافت واکسن قرار دهید

اتحادیه کسب وکار های مجازی خطاب به آقای دکتر روحانی ریاست محترم ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد:
تقاضا داریم رانندگان و موتورسواران  تاکسی‌های اینترنتی را که با به خطر انداختن سلامتی خود در کنار مردم کشورمان ایستاده‌اند در گروه مشاغل حساس و اولویت دریافت واکسن در سند ملی واکسیناسیون قرار دهید .

در پیک چهارم کرونا در حالی که بسیاری از افراد و گروه‌ها، برای حفظ سلامت خود و خانواده‌‌شان امکان دورکاری و در خانه ماندن را دارند، برخی مشاغل به دلیل حساسیت و ضرورتشان با حضور در خط مقدم کرونا به مردم عزیز کشورمان خدمت‌رسانی می‌کنند. بی‌شک یکی از این سربازان، کاربران راننده و موتورسواران فعال در سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل هستند. این عزیزان در روزهای دشوار قرنطینه، به خصوص در ساعات منع و محدودیت‌ تردد، شهرهای ما را زنده نگه داشته‌اند و اجازه نمی‌دهند نیازهای اساسی و ابتدایی مردم بی‌پاسخ بماند و فرصت در خانه‌ ماندن را برای بسیاری از مردم فراهم کرده‌اند. این قشر دلسوز در هر شرایطی برای رساندن کادر درمان به بیمارستان‌ها حاضرند، بسته‌های ما را از اقلام بهداشتی و دارویی تا نیازمندی‌های خوراکی به مقصد می‌رسانند و با حضورشان چراغ بسیاری از کسب‌وکارها از جمله رستوران‌ها و فروشندگان مواد غذایی را روشن نگه داشته‌اند.

اکنون به پاس قدردانی از زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی این قشر شریف، از شما تقاضا داریم، رانندگان و موتورسواران کوشای تاکسی‌های اینترنتی را که با به خطر انداختن سلامتی خود در کنار مردم کشورمان ایستاده‌اند در گروه مشاغل حساس و اولویت دریافت واکسن در سند ملی واکسیناسیون قرار دهید. بی‌شک حفاظت از سلامت این عزیزان که پیوسته با مردم در ارتباط هستند، علاوه بر حفظ سلامتی خودشان، کمک شایانی به کاهش شیوع و کنترل بیماری تا واکسیناسیون سراسری خواهد کرد.
لینک اصل خبر در سایت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

    منبع خبر

    اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

    اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

    اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی یک انجمن در شهر تهران می باشد

    نظرات