آغاز هفت سالگی بانی‌مد و رونمایی از...

آغاز هفت سالگی بانی‌مد و رونمایی از...

آغاز هفت سالگی بانی‌مد و رونمایی از امکانی جدید

تا همین یک دهه گذشته برای کسی باورپذیر نبود که فردی از گوشی همراهش (یا پشت رایانه‌اش) از کیلومتر‌ها آن‌ سوتر، یک جفت کفش یا یک پیراهن را سفارش بدهد تا در زمانی که خودش تعیین کرده، آن را جلوی درب منزلش تحویل بگیرد؛ اما فروشگاه مدوپوشاک آنلاین «بانی‌مد» طی شش سال گذشته نشان داد که چنین اتفاقی امکان‌پذیر است.

بانی‌مد با رویکرد تجربه خرید آسان و راحت به روش دیجیتال و آنلاین، وارد هفتمین سال فعالیت خود شده است. این برند به همین مناسبت و برای قدردانی از مخاطبان خود، اقدام به برپایی جشنواره ۱+۱ ویژه تولد ۶ سالگی این شرکت کرده است. در این جشنواره کاربران می‌توانند با خرید هر محصول، یک محصول دیگر را نیز به سبد خرید خود اضافه کرده و دو کالا را تنها با پرداخت هزینه یک کالا دریافت کنند. گفتنی است که این جشنواره با توجه به نزدیکی به سال نو، فرصتی برای خرید نوروز ۱۴۰۰ به‌شمار می‌آمد. علاوه‌براین، بانی مد در فضای دیجیتال از گیمی رونمایی کرده است که مخاطبان با بازی و دریافت امتیاز، می‌توانند از بانی مد تخفیف دریافت کنند. به مناسبت شش سالگی بانی‌مد، گفتگویی با عبدالله طاهری، مدیرعامل این مجموعه انجام شده که در ادامه می‌خوانید.

درباره داستان بانی مد برای مان بگویید؟

فروشگاه اینترنتی بانی‌ مد، کار خود را در سال ۱۳۹۳ به صورت زیرمجموعه‌ای از برند پرطرفدار و بین‌المللی جین‌وست آغاز کرد. علت راه‌اندازی برند بانی‌مد به‌عنوان یکی از برندهای جین‌وست این بود که با وجود شعبات متعدد این برند استرالیایی در ایران، شهرهایی هم بودند که جین‌وست در آن‌ها هیچ شعبه‌ای نداشت. در نتیجه، مدیران جین‌وست ایران تصمیم گرفتند تا با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی که به تمام شهرهای ایران دسترسی داشته باشد، این برند محبوب را به دست علاقمندان در تمامی کشور برسانند. با گذشت زمانی کوتاه از آغاز به کار این فروشگاه آنلاین، استقبال چنان بود که بانی ‌مد فعالیت خود را گسترش داد تا برندهای دیگری را هم علاوه‌بر بر برندهای جین‌وست در پلتفرم خود به فروش برساند.

به این‌ ترتیب، بانی‌مد اکنون و در ششمین سالگرد آغاز فعالیت خود، بیش از ۴۰۰ برند و صدها کالای مختلف را در پلتفرم خود به مخاطبانش ارائه می‌کند. علاوه‌بر این، وبلاگ بانی‌مد نیز در این مدت به یکی از مراجع معتبر، به‌ویژه در حوزه مد تبدیل شده است .

تنوع در انواع لباس زنانه، مردانه، بچگانه، انواع اکسسوری و همچنین محصولات زیبایی و سلامتی در بانی‌مد، نیاز افراد به یک مرکز خرید آنلاین پوشاک را کاملا برطرف کرده است. این مرکز خرید اینترنتی که به‌تازگی در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو شرکت کرده بود، مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان و صاحبان برندهای بزرگ و معتبر پوشاک نیز قرار گرفت که این نشان از موفقیت و برند بانی‌مد در حوزه فروش اینترنتی پوشاک دارد.

به نظرتان دلیل استقبال مشتریان از بانی‌مد چیست؟

کیفیت بالای محصولات در کنار تنوع گسترده محصولات، ضمانت بازگشت و تعویض کالا، خط بسته‌بندی مدرن و حمل‌ونقل چابک و حرفه‌ای، رمز اصلی محبوبیت بانی‌مد نزد مشتریان بوده است. همچنین تخفیف‌ها و برگزاری جشنواره‌های فروش بانی‌مد در مناسبت‌های گوناگون، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مرکز خرید آنلاین محسوب می‌شود.

بانی مد در شش سالگی چه رکوردها را به نام خود ثبت کرده است؟

مرکز خرید آنلاین بانی‌مد در آستانه ورود به هفتمین سال فعالیت خود، رکوردهای زیادی را در به‌دست آورده است. تنوع استثنایی محصولات در این فروشگاه سبب شده این فروشگاه از حیث موجودی فروشگاه از رقبای خود پیشی بگیرد. همچنین رتبه اول رضایت مشتری و رکورد فروش آنلاین، از دیگر رکوردهای‌ این مرکز خرید آنلاین به‌حساب می‌آید.

آیا رکورد فروش آنلاین پوشاک در جشنواره سیاجمعه بانی مد شکسته شد؟

در جشنواره فروش ویژه سیاجمعه بانی مد که تا ۵۰درصد تخفیف روی کالاها و ۴۰دصد تخفیف بدون محدودیت، روی سبد خرید اعمال شده بود، رکورد فروش آنلاین پوشاک شکسته شد. این رکورد در شرایطی به‌دست آمد که در طول برگزاری کمپین جمعه سیاه، بانی‌مد با خیل عظیم مشتریان و خریداران مواجه شد و به دلیل تعداد بالای سفارش‌ها، تلاش‌های تیم فنی و ناوگان حمل‌ونقل این شرکت به‌صورت شبانه‌روزی برای پاسخگویی به نیاز آن‌ها ادامه داشت. سیاجمعه یکی دیگر از جشنواره‌های موفق بانی‌مد، مانند جشنواره بازگشت به مدرسه بود که با شروع سال تحصیلی برگزار شد.

در آستانه هفتمین سال فعالیت چه پیامی برای مخاطبان و کارکنان خود دارید؟

فروشگاه اینترنتی بانی‌مد به مناسبت ششمین سالگرد آغاز فعالیت این استارت‌آپ، از تلاش تیمش برای ایجاد یک ارتباط فرهنگی با مخاطبان و مشتریان سپاسگزار است. با وجود غافل‌گیری در بدو همه‌گیری کرونا، تیم بانی‌مد با مدیریت شرایط و سرعت در انجام اقدامات به موقع، توانست تهدیدها را به فرصت تبدیل کند . بانی‌مد در حقیقت یک مرکز خرید آنلاین تخصصی حوزه مد، پوشاک و سبک زندگی است و همین امر، به این مجموعه کمک کرده تا طی بازه زمانی شش ساله، بتواند توجه و اعتماد مخاطبان را به خود جلب کند. ما چشم‌انداز محوری کسب‌وکار بانی‌مد را عینیت‌بخشیدن به مفهوم مرکز خرید آنلاین تخصصی در حوزه مد و پوشاک می‌دانیم و هدف را روی برآورده‌کردن نیازهای مشتریان در حوزه سبک زندگی، بنا نهاده‌ایم. پلتفرم هوشمند بانی‌مد به همراه کیفیت بالای محصولات در کنار فرآیند نظام‌مند، انباری با تنوع زیاد، خط بسته‌بندی مدرن و حمل‌ونقل سیستماتیک را رمز اصلی محبوبیت این برند نزد مشتریان می‌دانیم.

بانی مد در شش سالگی چه هدیه‌ای برای مشتریان دارد؟

مرکز خرید آنلاین بانی‌مد، در تولد شش سالگی خود با شعار «در ۶ سالگی با شما برترین شدیم» به‌پاس همراهی مشتریانش در سال‌های فعالیتش تا به امروز، یک هدیه ویژه در نظر گرفته است. در جشنواره «یک به اضافه یک» که به مناسبت شش‌سالگی بانی‌مد برگزارشد، مشتریان می‌توانستند با انتخاب دو کالا و قراردادن آن‌ها در سبد خرید خود، تنها هزینه یک کالا را پرداخت کنند.

مشتریان به چه دلیلی باید به بانی مد اعتماد کنند؟

یکی از دلایل مهم اعتماد مشتریان به بانی‌مد، اطمینان از بازگشت کالا است. کافی است تا با حفظ پوشاک تهیه‌شده در شرایطی که آن را دریافت کرده‌اید، درخواست مرجوعی را در نسخه وب بانی‌مد ثبت کنید تا در زمان تعیین شده، مامور دریافت مرجوعی بانی‌مد برای دریافت کالا به محل تعیین‌شده، مراجعه کنند.

منبع: ام بی ای نیوز

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات