دفتر مالکیت فکری پارک خراسان، نسبت به مخترعان عملکرد خوبی داشته است


کارشناس توسعه کسب و کار شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت و ارزیاب برتر سال ۹۹ پارک علم و فناوری خراسان گفت: دفتر مالکیت فکری پارک خراسان عملکرد بسیار خوبی داشته و ارتباط ما را با مخترعان به نحو عالی برقرار کرده است.

محبوبه ابراهیمی، یکی از ارزیابان برتر دفتر مالکیت فکری پارک علم ‌و فناوری خراسان در گفت‌‌وگو با روابط عمومی این پارک، اظهار کرد: دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه خیام مشهد هستم و مدت دو سال است در ارزیابی طرح‌های اختراعی در حوزه‌های مکانیک عمومی، شیمی و برق با دفتر مالکیت پارک علم ‌و فناوری همکاری می‌کنم.

وی درخصوص مهارت‌های ارزیابی، افزود: در ارزیابی اختراعات سلیقه، علاقه، خلاقیت و داشتن صبر و حوصله اهمیت دارد. مهمترین نکته در ارزیابی‌ اختراعات، شناخت شاخصه‌های اصلی اختراع؛ یعنی یافتن نکته‌ای در طرح که آن را متمایز با طرح‌های دیگر می‌کند، است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در ارزیابی، نحوه پر کردن گزارش‌های کاربری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: توضیحات ارزیاب درخصوص طرح باید کامل و جامع باشد.

وی در زمینه نحوه ارتباط با مخترعان گفت: زمانی با مخترعان ارتباط برقرار می‌کنیم که نکته مبهمی در طرح وجود داشته باشد، در غیر این صورت به ‌دلیل کامل بودن فرایند، نیازی به برقراری ارتباط مداوم نیست.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تاکنون دفتر مالکیت فکری عملکرد بسیار خوبی داشته و ارتباط ما را با مخترعان به نحو عالی برقرار کرده است. در زمینه‌های علمی، کمک و راهنمایی‌های مفید سرکار خانم مهندس خواجه پور، مسئول مالکیت فکری پارک خراسان، نسبت به ارزیابان و مخترعان قابل ستایش است.

وی گفت: ارزیابی طرح‌های مخترعان سبب شده تا نگاه جدید و باز‌تری نسبت به دنیا داشته باشم. همچنین ورود اختراعات جدید به صنعت، سبب سهولت در انجام کارها و خلق راه حل‌های خلاقانه شده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات