نقش پر اهمیت پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در انقلاب صنعتی چهارم

نقش پر اهمیت پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در انقلاب صنعتی چهارم

رئیس هیات مدیره انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران گفت: نقش پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در انقلاب صنعتی بسیار مهم بوده و ما در این تحول جهانی باید با قدرت به پیش برویم.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر علی معتمدزادگان صبح امروز در نخستین انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران با قدردانی از شرکت کنندگان در این کنفرانس، اظهار داشت: حدود ۵۰ نفر از متخصصان باتجربه طی دو روز نظرات و تحلیل های خود را با شما در میان خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای کار انجمن، برنامه های مختلفی داشتیم و برنامه ریزی های مهمی نیز در این راستا شکل گرفته است، یکی از مهمترین دغدغه های انجمن را برگزاری کنفرانس ادواری عنوان و اظهار امیدواری کرد که با کمک متخصصان و فعالین اکوسیستم این موضوع ادامه پیدا کند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به تغییر چندباره زمان کنفرانس و دوره کردن عناوین، افزود: چک‌لیست های مختلفی گردآوری شد که روی همه آنها بحث داشتیم. عنوان هایی بود که در مرور چک لیستها نمی شد از آنها گذشت، در نهایت هیات مدیره قانع شد که کنفرانس را روی انقلاب صنعتی چهارم داشته باشیم.

معتمدزادگان با بیان اینکه در کنفرانس دو روزه به موضوع انقلاب صنعتی چهارم از جنبه های مختلف ازجمله سخت افزاری و نرم افزاری، مسائلی از جنس قانون، امنیت افراد و داده ها و عددی شدن شخصیت، پرداخته خواهد شد، بیان کرد: نقش پارکهای علم و فناوری در این تحول جهانی بسیار بااهمیت است و ما ناگزیر به همراه شدن با این تحول هستیم و تحلیل جنبه های مختلف آن برای ما جذاب خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ای که در پیش رو داریم، اطلاعات خوبی را با شرکت کنندگان در این کنفرانس علمی به اشتراک بگذاریم و یک تاثیر مثبت و رو به جلو در مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران با بیان اینکه همکارانم این روزها شبانه روزی کار کردند تا برنامه خوبی را داشته باشیم، از همه آنهایی که از داخل و خارج برای برگزاری کنفرانس همکاری داشتند قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این برنامه، زمینه سازی برای کنفرانس بعدی باشد.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

      نظرات