حضور موثر پارک در مجمع عمومی انجمن پارک‌ها

حضور موثر پارک در مجمع عمومی انجمن پارک‌ها

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس در مجمع عمومی انجمن پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران در روز ۵ و ۶ خرداد سال جاری حضور پیدا کرد.
رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، مدیران و تعدادی از کارشناسان این مجموعه در این مجمع حضور پیدا کردند.
مجمع عمومی انجمن پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران در شامل پنل‌های متفاوتی بوده که از جمله این پنل‌ها می‌توان به پنل فری تاک اشاره کرد.
پنل free talk مجمع به مدیریت عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و حضور آقایان مهندس محمدرضا سبحان، مدیر شرکت تیوان؛ مسعود ابراهیمی کچویی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس؛ دکتر سید مهدی ابطحی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان؛ دکتر اسدالله تیموری، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و دکتر ایرج کاظمی نژاد رئیس پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد.
مسعود ابراهیمی کچویی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس در این پنل بیان کردند:

دلیل اصلی وجود پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد حل معضل عدم اشتغال برای فارغ التحصیلان و دانشجویان است.

مراکز رشد که در ایران وجود دارند به دو صورت فعالیت می کنند؛ برخی مراکز رشد مستقیماً زیر نظر رئیس دانشگاه فعالیت کرده و برخی دیگر ذیل پارک‌های علم و فناوری مدیریت می شوند.

در هر دو صورت به نظر می رسد که مراکز رشد باید با بروز نگه داشتن اطلاعات خود و تعامل با یکدیگر بستر را برای رسیدن به آن هدف متعالی یعنی حل معضل بیکاری فراهم کنند.

در ادامه پنل نازنین داراب زاده، مدیر حوزه ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس به منظور تصمیم گیری درباره کنفرانس سال بعد در مجمع عمومی عادی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران (تاریخ ۶ خرداد ۱۴۰۰) حضور پیدا کردند. دستور جلسه مجمع مذکور به شرح زیر است
۱ ارائه گزارش عملکرد
دو ارائه گزارش بودجه
سه ارائه گزارش و بازرس
۴ رای گیری و تعیین میزبان کنفرانس بعدی
۵ ارائه برنامه کاری انجمن
همینطور ایشان در مجمع عمومی فوق العاده انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری کشور حضور پیدا کردند که دستور این جلسه تغییر و اصلاح برخی مواد اساسنامه بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

    پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

    پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات