نرم افزار حسابداری شرکتی آنلاین ابرستان

نرم افزار حسابداری شرکتی آنلاین ابرستان

نرم افزار حسابداری شرکتی آنلاین ابرستان

شرکت های مختلف برای مدیریت هرچه بهتر کسب و کار خود نیاز به انجام امور حسابداری دارند. در اصل می توان گفت که حسابداری قلب تپینده ی هر کسب و کاری است. بدون انجام حسابداری نمی توان درآمدها، هزینه ها و در نهایت سوداوری شرکت را مدیریت کرد. امور حسابداری با حسابداران و مدیر مالی انجام می شود. برای تسریع در فرایندهای حسابداری استفاده از یک نرم افزار حسابداری شرکتی مناسب می تواند مفید فایده باشد. نرم افزاری که علاوه بر برای حسابداران کارامد باشد، سهولت کاربری و گزارگشری متنوعی نیز برای صاحبان شرکت ها داشته باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی نرم افزار حسابداری آنلاین می تواند برای شرکت ها مفید واقع شود.

نرم افزار حسابداری شرکتی در اصل نرم افزاری است که رویداهای مختلف مالی را ثبت و گزارشات دقیقی را به حسابداران شرکت ها و مدیران آن ارائه می دهد. چرا که نیاز اصلی مدیریت هر شرکت دریافت گزارشات دقیق و جامع می باشد. اغلب این گزارشات با دفاتر کل، معین و روزنامه در نرم افزار حسابداری شکل می گیرد.

انتخاب یک نرم افزار حسابداری بستگی به نوع کسب و کاری دارد که آن شرکت در آن فعال است. معمولا این نرم افزار ها به دسته های زیر تقسیم می شود:

نرم افزار حسابداری شرکت های بازرگانی

نرم افزار حسابداری شرکت های خدماتی

نرم افزار حسابداری شرکت های پیمانکاری

نرم افزار حسابداری شرکت های تولیدی

نرم افزار حسابداری شرکت های پخش

انتخاب یک نرم افزار حسابداری شرکتی

انتخاب یک نرم افزار حسابداری به عوامل مهمی بستگی دارد که باید انها را در نظر داشت:

امکان دسترسی در هر زمان و هر مکان را داشته باشد

امکان استفاده با هر وسیله ای را داشته باشد

سهولت کاربری بالایی داشته باشد(ساده باشد)

جامع و یکپارچه باشد

گزارش های دقیق و تحلیلی ارائه دهد

به روز و پیشرفته باشد

امنیت بالایی داشته باشد

پشتیبانی خوب و آنلاین داشته باشد

مناسب انواع شرکت ها باشد

قیمت مناسبی داشته باشد

قابل ارتقا باشد

با رشد شرکت ها همسو باشد

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان ابرستان

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان، نرم افزاری آنلاین است که تحت رایانش ابری فعالیت می کند. ابرستان مناسب انواع شرکت های کوچک و متوسط می باشد. ابرستان نرم افزاری است که قابلیت های یک نرم افرار حسابداری مناسب برای شرکت ها را به تفصیل دارد

14 روز استفاده رایگان نرم افزار حسابداری ابرستان

دسترسی

با توجه به تکنولوژی رایانش ابری در ابرستان، امکان درسترسی در هر زمان و هر مکان برای کاربران آن فراهم است.

نحوه ی استفاده

با توجه به اینکه نرم افزار حسابداری ابرستان یک نرم افزار آنلاین است دیگر نیاز به نصب و دانلود ندارد. هر کاربری می توانند با یک مرورگر به راحتی وارد نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان شده و با وسیله ای که داشته باشد با آن کار کند.

سهولت کاربری

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان حتی برای کسانی که دانش کمی هم در حوزه ی حسابداری دارند کاراست. سهولت بالای کاربری نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان معرف یک نرم افزار حسابداری ساده است.

جامع و یکپارچه

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان یک نرم افزار جامع و یکپارچه با زیر سیستم های زیر برای انواع شرکت ها می باشد. کاربران ابرستان همواره به همه بخش ها و امکانات و ماژول ها و سیستم های مختلف ، متعدد و متنوع آن دسترسی دارند. سیستم های ابرستان شامل سیتم های حسابداری، خزانه داری، خریدو فروش، انبارداری، تولید و مدیریت بازاریاب هاست.

گزارشات دقیق و متنوع

نرم افزار حسابداری ابرستان با ارائه داشبورد های متنوع مدیریتی و گزارشات جامع و به روز، گزارشات تحلیلی دقیقی را به کاربران ارائه می دهد.

به روز و پیشرفته

نرم افزار حسابداری ابرستان نسل جدیدی از نرم افزارهای حسابداری است که بر اساس تکنولوژی ابری طراحی شده است. ابرستان در حوزه نرم افزارهای حسابداری از به روزترین و پیشرفته ترین نرم افزارها می باشد

امنیت بالا

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان به عنوان یک نرم افزار حسابداری با امنیت بالا مطرح است. ابرستان از مراکز داده معتبر جهانی استفاده می کند. مبتنی بر استانداردهای سطوح بالای امنیتی در لایه های مختلف است. مبتنی بر سطوح دسترسی مشخص است. مبتنی بر الگوریتم های قوی احراز هویت است.

پشتیبانی مناسب

پشتیبانی نرم افزار آنلاین ابرستان همواره رایگان است. برای استفاده از تمامی خدمات پشتیبانی نرم افزار حسابداری یکپارچه ابرستان هیچ گاه نیاز به پرداخت وجه نیست. کارابران می توانند هم به صورت انلاین در چت و تیکت و هم با تماس با ابرستان از خدمات واحد پشتیبانی استفاده نمایند

مناسب انواع شرکت ها

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان مناسب انواع شرکت ها می باشد که برای هر شرکتی راهکاری مناسب دارد:

راهکار شرکت های بازرگانی

راهکار شرکت های خدماتی

راهکار شرکت های پیمانکاری

راهکار شرکت های تولیدی

راهکار شرکت های پخش

راهکار استارت اپ ها

قیمت مناسب

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان با امکان ارائه با تعرفه های مناسب، یه عنوان یک نرم افزار حسابداری ارزان معرفی می شود. هر کسب و کاری می تواند متناسب با ظرفیت کاری خود یکی از اشتراک های نرم افزار حسابداری ابرستان را تهیه نماید. با ابرستان دیگر نیاز به پرداخت وجه برای نصب، آموزش، به روزرسانی، تهیه سخت افزارهای گران قیمت  و… نیست.

قابلیت ارتقا
نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان، همواره جدیدترین نسخه ها را کاملا رایگان و بر خط در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ارتقا نرم افزار حسابداری حسابداری ابرستان شامل ارائه ی امکانات و افزونه های جدید می باشد.
همسو با رشد شرکت ها
مهم ترین دلیل ارائه نرم افزار ابرستان در فضای ابری هسویی با رشد شرکت هاست. شرکت ها در پی این هست که هزینه های خود را کاهش دهند. در حوزه تهیه یک نرم افزار حسابداری این هزینه ها شامل، سخت افزارها، نرم افزارها، نصب، آموزش و … می باشد. با توجه به افزایش نرخ ارز این هزینه ها در چند سال گذشته بسیار بالا رفته است. همان طور که اشاره شد ابرستان این هزینه ها را حذف کرده است. با افزایش نرخ ارز استفاده از خدمات رایانش ابری نیز افزایش یافته است. همچنین با توجه به استفاده شرکتها از حسابداری دورکاری این قابلیت با توجه به انلاین بودن ابرستان این امکان فراهم گردیده است. با توجه به اینکه ابرستان در لایسنس های مختلف ارائه می شود اگر شرکتی کسب و کار خود را گسترش دهد می تواند از لایسنس های بالاتر ان استفاده کند. ابرستان به عنوان یک نرم افزار حسابداری آنلاین در تلاش است با رشد شرکت ها امکانات بیشتر و پیشرفته تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

    منبع خبر

    نرم افزار حسابداری ابرستان

    نرم افزار حسابداری ابرستان

    آنلاین نرم افزار آنلاین ابرستان مبتنی بر تکنولوژی ابری است که بر روی انواع سیستم های عامل و بدون نیاز به نصب کار می کند.

      نظرات