رئیس پارک علم و فناوری از شرکت نیرونمادخراسان بازدید کرد

رئیس پارک علم و فناوری از شرکت نیرونمادخراسان بازدید کرد


طی بازدید رئیس پارک از شرکت نیرونمادخراسان، به بررسی مسائل زیرساختی و توسعه ای پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس فناوری انرژی؛ رئیس پارک علم و فناوری خراسان به همراه نماینده رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، مدیر پردیس انرژی و مدیر واحد توسعه بازار پارک از شرکت نیرونمادخراسان بازدید کردند.

شرکت فنی و مهندسی نیرونمادخراسان با هدف دستیابی و خودکفایی در طراحی، ساخت و انتقال تکنولوژی در زمینه های احداث مینی ریفاینری (روغن سوخته، ضایعات پالایشگاهی و میعانات گازی) فرایندهای جداسازی تقطیری و شیمیایی، برج های تقطیری، راکتورهای تین فیلم و ماشین آلات پرتابل تصفیه و بازیافت روغن در کشور و منطقه به صورت قراردادهای EPC و EPCM در سال ۱۳۷۴ تاسیس گردید.

این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا و آزمایشگاه های تخصصی و با استفاده از ماشین آلات دقیق و پیشرفته با تضمین بهترین کیفیت گام های موثری در خودکفائی صنعت کشور عزیزمان به خصوص صنایع برق، نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان و ...  برداشته است و تاکنون بیش از ۴۰۰ دستگاه مختلف تولید گردیده و به مشتریان خود در اروپا، آسیا و آفریقا عرضه نموده است. واحدهای شرکت نیرونماد شامل طراحی، مهندسی، تولید، تحقیق و توسعه R ;D، بازرگانی و خدمات پس از فروش می باشد.

در طی این بازدید مواردی از قبیل توسعه زیرساخت های شرکت از جمله توسعه زمین و ساخت و ساز، توسعه نیروی انسانی، توسعه آزمایشگاه ها و جذب سرمایه گذار به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

دکتر قنبری، رئیس پارک خراسان پیشنهاد همکاری شرکت نیرونماد با موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و توسعه بازار شرکت در زمینه روغن های خوراکی را ارائه نمود و مقرر شد که در همین راستا با همکاری پارک، شرکت وارد این حوزه نیز گردد.

محصولات تولیدی شرکت نیرونمادخراسان در حال حاضر عبارتند از:

۱- خط بازپالایش روغن سوخته، ضایعات پالایشگاهی و میعانات گازی ۲- راکتورهای تقطیری تحت وکیوم (Thin film – Short path - Wiped film ) و راکتورهای شیمیایی ۳- برج های تقطیری تحت خلا ۴- تصفیه شیمیایی روغن های ترانسفورماتور و توربین ۵- ماشین آلات پرتابل تصفیه روغن (ترانسفورماتور، توربین، هیدرولیک و ... ) ۶- سیستمهای فلاشینگ ۷- DESANDER و DESILTER سر چاه نفت ۸- فیلتراسیون آب برگشتی چاه نفت ۹- بسکت فیلتر ۱۰- مخازن ذخیره روغن و لیچینگ ۱۱- فیلترالکترواستاتیک روغن ( جهت حذف وارنیش) ۱۲- فیلتراسیون روغنهای صنعتی و سوخت ۱۳- سیستمهای غبارگیر ۱۴- رفع آلودگی های سطحی از آب ( اویل اسکیمر ) ۱۵- خط تولید شن و ماسه با تیکنر ۱۶- تیکنر و سرند شستشو ۱۷- سیکلون و هیدروسیکلون ۱۸- تزریق و احیاء گاز SF۶

همچنین خدمات اجرایی این شرکت در محورهای زیر صورت می گیرد:

۱- برگزاری سیمنار و کارگاه تخصصی آموزشی روغن OCM ; VGA ۲- ارائه خدمات فنی مهندسی مرتبط با روغن ۳- بازیافت روغن های ترانسفورماتور و توربین در محل ۴- تصفیه روغن های صنعتی درمحل ۵- فلاشینگ و اسیدشویی لوله ومخازن ۶- سرویس، نصب، نگهداری و تعمیرات انواع ترانسفورماتور ۷- تعمیر و بهینه سازی انواع دستگاههای تصفیه روغن های خارجی ۸- تعمیر و اجاره پمپ های وکیوم ۹- رنگبری و بوگیری از روغن ۱۰- خشک کردن لوله ها به روش vacuum، نیتروژن و foam pig



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات