زیبا سازی منزل با چاپ عکس

زیبا سازی منزل با چاپ عکس

طراحی دکوراسیون در منازل امری بسیار مهم و حیاتی می باشد , بخصوص در شهر های بزرگ که اندازه ساختمان ها نیز کوچک می باشد.
امروزه طراحی منازل امری علمی شده و باید برای درک آن حتما کسب علم کنید چه در دانشگاه ها و یا چه بصورت تجربی اما چیزی که مهم است این است که باید بشکل اصولی یاد بگیرید تا بتوانید از تمامی فضا ها استفاده لازم را ببرید.
امروز ما در سهند  قصد داریم به شما آموزش دهیم که با استفاده از چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی چگونه دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید .
شاید تا به امروز به عکس های خود به چشم یک دکوری نگاه نکرده باشید اما ما به شما می گوییم که عکس ها می توانند بهترین دکوری و آثار هنری در منزل شما باشند حال این عکس ها می توانند عکس های خانوادگی باشند یا مناظر یا تایپوگرافی ها که خودتان درست کرده اید.


در طراحی های جدید برای منازل یکی از مهم ترین گزینه ها عکس ها می باشند چرا که میتواند به طراحی دکوراسیون رنگ و روح ببخشید .
در این کار لازم نیست که شما فقط از از عکس های شخصی استفاده کنید می توانید از عکس های دیگران که از مناظر گرفته شده یا عکس بازیگران مورد علاقه خود نیز استفده نمایید البته باید در نظر داشته باشید که ترکیب رنگ عکس به فضای منزل شما بیاید یا ست باشد که ترکیب از دستتان خارج نشود و همه چیز در یک طیف رنگی باشد.
معمولا باید سعی کنید از ۲ رنگ خنثی و یک الی دو رنگ دیگر استفاده نمایید تا طراحی شما بی نقص باشد .
شما با چاپ عکس روی شاسی این امکان را به خود می دهید تا بدون هیچ هزینه اضافی هم عکس خد را چاپ نمایید و هم آن را به قاب عکس تبدیل نمایید و هم طول عمر عکس خود را بالا ببرید . نکته لازم به ذکر نوع چاپ عکس می باشد که بدانید برای فضای شما چه نوع چاپی نیاز است مثلا اگر در فضا های پر نور و یا مکان هایی که حس می کنید بازتاب نور زیاد است از چاپ عکس بر روی کاغذ متالیک یا براق خود داری نمایید چرا که بازتاب نور بر روی تابلو شما می افتد و عکس دیگر معلوم نیست.
مثلا برای مکان های پر نور این چنینی سعی کنید از چاپ اکلیلی استفاده نمایید چرا که عکس شما یک شاین بخصوص به خود می گیرد و بشدت جذاب می شود.


بهترین کاغذ چاپ عکس برای چاپ عکس روی شاسی کاغذ چاپ سیلک می باشد چرا که این نوع کاغذ علاوه بر اینکه نور را باز تاب نمیکند جنس بسیار مقاومی دارد و طول عمر تابلو شما را بیش از حد بالا می برد.
قیمت چاپ عکس در کاغذ های مختلف متفاوت است و گران ترین نوع چاپ چاپ اکلیلی می باشد و بعد از آن چاپ متالیک , چاپ سیلک و چاپ مات می باشد و اما اگر بخواهیم از نظر بصرفه بود حساب کنیم به دلیل آنکه طول عمر چاپ سیلک از سایر کاغذ ها بالاتر است و قیمتی متعادلی که دارد چاپ سیلک از همه مناسب تر می باشد.
تخته شاسی هایی که با کاغذ سیلک چاپ شده اند در همه مکان ها با هر میزان نوری مناسب نصب می باشد و پس از چاپ شما خیالتان از این بابت نیز راحت است.
برای اینکه طراحی منزل خود را از همین الان آغاز کنید یک نگاه به عکس های خود یا عکس های سطح اینترنت بکنید و عکس های مورد نظر خود را انتخاب نمایید آن ها را برای ما ارسال نمایید و ما هم در اسرع وقت آن ها را برای شما چاپ کرده شاسی کرده و برای شما ارسال می نماییم.
لابراتوار سهند پیشرو در صنعت چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی به شما این ضمانت را می دهد که عکس هایی که توسط این کمپانی چاپ شده است تماما ضد آب می باشد و طول عمر بسیار بالایی دارد چرا که مواد اولیه این لابراتوار همگی از مواد درجه یک می باشد و آن ها تماما ضمانت ما را دارا می باشند.

    منبع خبر

    لابراتوار چاپ عکس سهند

    لابراتوار چاپ عکس سهند

    گروه هنری سهند مفتخر است که دل بر این راه سپرده وخلاقیت خویش را در راستای این هنر نهفته در تاریخ به کار برده است و به خود می بالد که دراین راستا،در کناربزرگان صنعت عکس و عکاسی گام بر می دارد و امید آن دارد که قدمی باشد درمسیر اعتلای هنر و صنعت عکاسی ایرانمان.

    نظرات