خدمات آزمایشگاهی به خدمات بلاعوض مشاوره و اخذ استاندارد صندوق نوآوری افزوده شد


صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تحقیق و توسعه محصولات دانش‌بنیان جدید و ورود موفق شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای داخلی و خارجی، حمایت بلاعوض ۷۰ درصدی از هزینه انجام آزمون‌‌های تخصصی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان را به بسته‌های حمایتی مشاوره و اخذ استانداردها اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد خدمت بلاعوض آزمایشگاهی این صندوق، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تحقیق و توسعه محصولات دانش‌بنیان جدید و ورود موفق شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای داخلی و خارجی، حمایت بلاعوض از هزینه انجام آزمون‌‌های تخصصی را در دستور کار قرار داده است. در همین راستا شرکت‌هایی که روی محصول دانش‌بنیان خود به انجام آزمون و تست‌های تخصصی نیاز دارند، می‌توانند با ثبت درخواست خود در سامانه غزال، برای دریافت این حمایت اقدام کنند.
وی در مورد سقف حمایتی این خدمت از شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: خدمات آزمایشگاهی به میزان ۷۰ درصد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای هر درخواست و حداکثر حمایت سالانه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، به مجموعه خدمات بسته حمایتی مشاوره و اخذ استانداردهای صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه شده است.
بر اساس این گزارش علاقمندان می‌توانند برای ثبت درخواست به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی بخش توانمندسازی و کمک مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزها مراجعه کنند. مدت زمان ارزیابی تقاضا یک هفته کاری خواهد بود و سهم حمایتی صندوق پس از اتمام فرآیند پرداخت می‌شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات