خدمات حوزه معاونت پشتیبانی فناوری پارک خراسان برای شرکت‌های مرکز رشد فناوری نیشابور تشریح شد

خدمات حوزه معاونت پشتیبانی فناوری پارک خراسان برای شرکت‌های مرکز رشد فناوری نیشابور تشریح شد


با حضور معاون محترم پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، شرکت‌های مرکز رشد فناوری نیشابور با خدمات تخصصی حوزه معاونت پشتیبانی فناوری درح وزه توسعه کسب و کارهای فناور آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، در راستای آشنایی بیشتر شرکت ها و واحدهای فناور و دانش بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور با خدمات تخصصی حوزه معاونت پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوی خراسان، نشست تخصصی با حضور مهندس اکبر امینی، معاون پشتیبانی فناوری و سایر همکاران معاونت مذکور، در اتاق جلسات این مرکز رشد برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، علیرضا شیرازی، رئیس مرکز رشد نیشابور ضمن ابزار خوش آمدگویی، به ارایه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مرکز رشد نیشابور پرداخت و برگزاری این نشست تخصصی را گامی موثر در توسعه فعالیت های شرکت های فناور در راستای تجاری سازی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه آن ها برشمرد.

در ادامه مهندس اکبر امینی، معاون پشتیبانی فناوری پارک خراسان، با معرفی همکاران این حوزه، به تشریح و ارایه خدمات تخصصی این معاونت در زمینه های توسعه بازار، مدیریت توسعه کسب و کار و نیز مسایل مرتبط با حوزه مالکیت فکری و انتقال فناوری پرداخت و ضمن استماع نظرات و مسایل شرکت های فناور و تبادل نظر و گفتگوهای تعاملی با مدیران آن ها، راهکارها و پیشنهاداتی با محوریت توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات فناورانه ارایه نمود. وی ایجاد و تقویت شبکه تعاملی بین شرکت های فناور پارک خراسان و نیز بهره مندی از خدمات شرکت های کارگزار ارایه دهنده خدمات فناوری را بیش از پیش مورد تاکید قرار داد.

در ادامه، جلسه تخصصی با مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی خیام به منظور افزایش تعاملات فی ما بین با رویکرد شرکت های فناور و دانش بنیان در محل دفتر سکینه چمبری، مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی خیام برگزار گردید و از چندین واحد تولیدی و صنعتی عضور پارک علم و فناوری خراسان عضو مرکز رشد نیشابور مستقر در این شهرک صنعتی نیز بازدید به عمل آمد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات