جلسه شورای راهبری طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استانداری خوزستان برگزار شد

جلسه شورای راهبری طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار چهارشنبه یکم آبان ماه ۹۸ با حضور مدیران و معاونین امور بانوان استانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاددانشگاهی، سازمان جهادکشاورزی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح مجدد طرح و بیان فرآیندهای اجرایی، نقاط ضعف و مشکلات موجود در روند اجرای طرح توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور بانوان استانداری و سازمان جهاددانشگاهی عنوان گردید. در این راستا راهکارهای برون رفت از این مشکلات مورد بررسی و پیشنهاد قرار گرفت.

همچنین در این جلسه وظایف هر کدام از نهادها و سازمان های درگیر مختصرا توضیح داده شد و مقرر گردید مجریان طرح با حضور در محل این سازمان ها ضمن ارائه اطلاعات بیشتر در مورد معرفی پیشران ها از این سازمان ها استفاده نمایند.

در این جلسه درخصوص زنان روستایی که واجد شرایط شرکت در طرح می باشند موضوعاتی مطرح گردید که قرار شد سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان در این مورد نهایت همکاری را داشته باشد.

با توجه به ظرفیت خوب سازمان میراث فرهنگی استان در حوزه آموزش، تولید و فروش مقررگردید به منظور توانمندسازی پیشران ها در حد ضرورت از این ظرفیت استفاده شود.

همچنین به جهت اطلاع رسانی بیشتر طرح مقررگردید که خبرگزاری ها با برگزاری نشست خبری در حوزه حساس سازی مدیران و اطلاع رسانی نهایت همکاری را داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی واحد خوزستان

منبع خبر

مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی واحد خوزستان

مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی واحد خوزستان یک مرکز رشد در شهر اهواز می باشد

    نظرات