توافق نامه همکاری پارک خراسان با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی امضا شد

توافق نامه همکاری پارک خراسان با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی امضا شد


توافق نامه همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی با پارک علم و فناوری خراسان، با هدف تقویت بسترهای توسعه فناوری و تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی امضا شد.


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه، جلسه امضای توافق‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری خراسان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ در سالن اندیشه مرکز تحقیقات برگزار گردید.
در این جلسه دکتر اقنوم، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها، رئیس مرکز رشد کشاورزی و دکتر قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان به همراه مهندس تفضلی، معاون توسعه فناوری و نرگس خنده رو رئیس اداره توسعه مراکز فناوری این پارک، پیرامون ادامه فعالیت های مرکز رشد، حمایت های لازم از شرکت‌های فناور و دانش بنیان و موضوعات مرتبط به گفتگو نشستند. سپس توافقنامه همکاری به مدت ۵ سال به امضای روسای دو سازمان رسید.
همکاری در اداره مرکز رشد کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی به منظور تسهیل و بهبود فرآیندهای جذب، پذیرش، نظارت و ارزیابی، استقرار و حمایت از فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه واحدهای فناور و شرکت های فناور و دانش بنیان فعال بخش کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی، موضوع این توافق‌نامه است.
شایان ذکر است این توافق‌نامه با هدف تقویت بسترهای توسعه فناوری و تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی مرکز و فناوران و نوآوران و ظرفیت سازی و تقویت و توسعه نظام نوآوری حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی در منطقه و همچنین استفاده بهینه از زیرساخت‌ها، امکانات و ظرفیت‌های موجود در توسعه کارآفرینی دانش‌بنیان در راستای ایجاد ساختار مجتمع فناوری و نواوری منعقد گردیده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات