نشست

نشست

نشست "بررسی ارزش و جایگاه روابط عمومی " با حضور جناب آقای دکتر احمدی مشاور محترم رئیس و مدیر روابط عمومی دانشگاه، ریاست، معاونین و مسئول روابط عمومی دانشکده بهداشت شنبه ۵ تیرماه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت : در این نشست مسائل پیش روی روابط عمومی نقاط قوت و خلا ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

دکتر احمدی ،مدیر روابط عمومی دانشگاه، در ابتدا به ظرفیت های علمی دانشکده بهداشت پرداختند و نقش دانشکده بهداشت را در تولید اخبار علمی، مهم و موثر دانستند. همچنین افزودند با توجه به این مساله که دانشکده ها مراکز تولید علم دانشگاه هستند تهیه رسانه از دستاوردهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه، مهمترین وظیفه روابط عمومی را برند کردن دانشکده دانستند و اشاره کردند دست یافتن به این امر با مشارکت معاونین و گروههای آموزشی از طریق معرفی گروه های آموزشی در دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.

دکتر یاراحمدی، رئیس دانشکده بهداشت روابط عمومی را یک واحد مهم در دانشکده دانستند و بیان کردند برای انتشار دستاوردهای علمی ارتباطات مهمترین مهارت در بین اساتید، دانشجویان و همکاران است.

مهندس ناظمی، کارشناس روابط عمومی به موضوع برگزاری کارگاه های مهارتی نیروهای روابط عمومی اشاره کردند و افزودند این کارگاه ها در جهت افزایش توانمندسازی نیروهای روابط عمومی برگزار می گردد و به چگونگی شرکت در این کارگاه ها و اهمیت آن پرداختند.

دکتر آزادی، معاون اداری- مالی دانشکده نیز موضوع زیر ساخت ها و چالش های سایت را مطرح نمودند و خواستار تغییر اساسی در طراحی سایت شدند.

دکتر کرمانی ،معاون آموزشی دانشکده به شبکه های اجتماعی به عنوان یک امکان مهم برای برقراری ارتباطات موثر و سازنده و معرفی دانشکده به افراد پرداختند، و وجود این موضوع در دانشگاه را یک نقطه قوت دانستند.

درادامه دکتر خارقانی مقدم، مشاور رئیس و مسئول روابط عمومی دانشکده بهداشت گزارشی از عملکرد روابط عمومی ارائه دادند و نقاط قوت، چالش ها و مسائل پیش روی روابط عمومی را تشریح کردند. وی به کمبود نیروی انسانی و نداشتن کارشناس واحد برای روابط عمومی و تلفیق با واحد فناوری اطلاعات دانشکده اشاره کردند که این مسئله مشغلات زیادی ایجاد کرده و مانع دستیابی به اهداف اولویت دار شده است.

در پایان مقرر شد دانشگاه از محتواهای دانشکده جهت تهیه رسانه استفاده نماید و جلسات نرخ بهبود مستمر هر ۶ ماه برگزار گردد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات