ایما گالری، خالق ایده‌های نوین در...

ایما گالری، خالق ایده‌های نوین در...

ایما گالری، خالق ایده‌های نوین در صنعت دکوراسیون

در این شماره از «ماهنامه تجارت طلایی» با عوامل مجموعه ایما گالری گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

ایده راه اندازی ایما گالری چه زمانی و چگونه شکل گرفت؟

مجموعه ایما گالری در سال ۲۰۰۰ میلادی فعالیت خود را با هدف راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در مناطق مختلفی از شهر تهران آغاز و مشغول به فعالیت شد.

ایده تولد ایما گالری زمانی شکل گرفت که در سال های گذشته که بستر فروش محصولات دکوراتیو خیلی محدود بود و دسترسی راحت برای مردم جهت خرید محصولات مورد نظرشان وجود نداشت، ما بتوانیم گالری ها را (ایما) در دسترسشان قرار بدهیم؛ و تمام تلاش مان این بوده که حس خوب متفاوت بودن و قدرت انتخاب بالا را به مردم عرضه کنیم.

به جرات می توانم بگویم که سردمدار این اتفاق، مجموعه ایما گالری بوده و ما در این مجموعه توانسته ایم که بسیاری از سبک های متفاوت را به خانه های مردم به ارمغان بیاوریم.

در حال حاضر کدام برندها در مجموعه ایما گالری عرضه می شوند؟

ما از گالری های مختلفی در سراسر جهان، آثار خاص را با حساسیت زیادی انتخاب می کنیم. می توان گفت که « حساسیت مبنای وجودی ماست ». مثلا محصولاتی از برندهایی چون فردریک لورنز، فرناندو روسی، سریپ، کلوینو آرت و... در ایما گالری عرضه می شوند.

مهرنوش خوشگوار (مدیر فروش)

ایما گالری هم اکنون در کدام مراکز خرید شعبه دارد؟

در حال حاضر مجموعه ایما دارای پنج فروشگاه و یک شوروم اختصاصی مبلمان در تهران است که شامل دو شعبه در خیابان شریعتی و مراکز خرید سانا، پالادیوم و اپال مشغول فعالیت می باشد.

چه برنامه هایی برای توسعه شعب ایما گالری دارید؟

در ایما گالری برنامه توسعه سه ساله داریم؛ به این صورت که در تلاش هستیم تا در بهترین مجتمع های تجاری که در حال فعالیت و یا احداث هستند و همچنین در بهترین نقاط شهرهای بزرگ ایران حضور داشته باشیم. ضمن اینکه برنامه بلندمدتی جهت جذب نمایندگی در سال ۱۴۰۰ در ایما گالری وجود دارد؛ برای این مهم زیرساخت ویژه ای برای توسعه نمایندگی با سیستم مشارکتی و مستقل طراحی کرده ایم و از کسانی که علاقه مند هستند در این زمینه با ما همکاری داشته باشند دعوت بعمل می آوریم.

درحال حاضر، چه محصولاتی در ایما گالری در دسترس مشتریان قرار دارند؟

ما تنوع گسترده ‌‌ ای از مبلمان، روشنایی و محصولات دکوراتیو از جمله آیینه و کنسول، مجسمه ، تابلوهای حجمی، نقاشی و اکسسوری های خاص در سبک های مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک ارائه می نماییم و برای انتخاب محصولات از نگاهی متفاوت و توجه ویژه به ترندهای جهانی استفاده کرده ایم.

علی قاضی نظام (مدیر مارکتینگ)

ایما گالری چه وجه تمایزی نسبت به سایر برندها و فروشگاه هایی که اکسسوری منزل را عرضه می کنند دارد؟

نگاه متفاوت ما، در انتخاب محصول و به روزبودن محصولات ماست که از بهترین برندهای دنیا برگزیده شده اند و تفاوت متریال و خدمات پس از فروش و سرویس دهی و بسته بندی هم شامل این وجه تمایز می شود.

خدمات پس از فروش ایما گالری شامل چه مواردی است؟

باشگاه مشتریان ایما گالری در جهت بهره گیری هرچه بیشتر مخاطبان و ارائه خدمات فراتر از انتظار مشتریان طراحی شده است و تمام انرژی ما در جهت خلق بیشتر ارزش ها و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و گرامی است. در خدمات پس از فروش به دنبال ارائه خدمات در جهت رفاه حال مشتریان و توجه به نیازهای آن ها و همچنین ایده های مشتری مداری متنوعی هستیم که تدوین و دسته بندی شده اند و با توجه به اهمیت این موضوع در سرویس دهی بهینه محصولات به دنبال خشنودسازی و رضایت هرچه بیشتر مشتریان هستیم.

نوسانات بازار ارز و افزایش قیمت ها در کنار بحران کرونا، تا چه اندازه بر کسب وکار شما تاثیر گذاشته است؟

با توجه به اینکه نگاه ما در این حوضه صرفا نگاه بیزینسی نبوده و همواره نگاه هنری وزن زیادی در ایماگاری ایفا می کند، این دیدگاه به ما کمک کرد که نوسانات نرخ ارز و بحران کرونا را مثل نواسانات گذشته به خوبی پشت سر بگذاریم.

شیرین رنجبر (مدیر بازرگانی)

در زمان شیوع ویروس کرونا، فروش شما در بستر آنلاین با چه استقبالی از سوی مشتریان مواجه شد؟

با شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک خرید مردم ما در مجموعه ایما توانستیم با بسترسازی مناسب در فضای مجازی و قابلیت امکان پرو محصولات در منازل مشتریان با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی را فراهم کنیم تا کالای مورد نظرشان را در فضای انتخابی خود مشاهده و سپس خرید نمایند. ضمن اینکه برگزاری کمپین های مختلف و ایجاد سهولت و انگیزه خرید در بین مشتریان، باعث استقبال چشم گیری در حوزه آنلاین در مجموعه ایما گالری شد. به همین منظور بزودی فروشگاه اینترنتی ایماگالری  به آدرس www.ima-gallery.com با نگرشی جدید در حوضه فروش در دسترس شما همراهان قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات