مشارکت کنندگان طرح منش و ضرورت اهمیت به تدوین برنامه های تبلیغاتی استارت آپی

مشارکت کنندگان طرح منش و ضرورت اهمیت به تدوین برنامه های تبلیغاتی استارت آپی

مشارکت کنندگان و علاقمندان برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان کرمانشاه، در جریان کارگاه منطقه ای فاز نوآوری طرح منش، با تدوین برنامه های تبلیغاتی استارت آپ ها آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگای کرمانشاه، در رویداد منطقه ای که با عنوان "آشنایی با طراحی و تدوین برنامه های تبلیغاتی استارت اپ ها" برگزار شد، دکتر  محسن احمدی، مدیر عامل مرکز آموزشی فنی و حرفه ای علوم و فنون تهران و مدیر عامل موسسه کارآفرینان خلاق امروز، به کارآفرینان علاقمند به طرح منش، شیوه های تدوین برنامه های تبلیغاتی استارت اپ ها را آموزش داد.
اگر قصد راه اندازی یک استارت آپ را دارید قطعا باید تبلیغات را جزئی مهم از فعالیت خود به حساب آورید. شما نمی توانید مانند شرکت اپل، سامسونگ و فورد بودجه های میلیون دلاری برای کمپین های تبلیغاتی خود اختصاص دهید، پس شیوه تبلیغاتی شما هم باید فرق کند. لذا در این کارگاه دکتر احمدی مناسب ترین برنامه های تبلیغاتی استارت آپ ها را برای مشارکت کنندگان در برنامه منش بازگو کرد.
در واقع شرکت های کوچک دارای بودجه های کم تبلیغاتی هستند که باید با حساسیت خاصی هزینه شود، اما این بدان معنا نیست که تبلیغ ارزان روشی بد برای تبلیغ است، بلکه مهم آن است که این هزینه به درستی و بر اساس برنامه انجام شود.

گفتنی است؛ کار آفرینان بالقوه طرح منش در استان های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و  مرکزی در این کارگاه آنلاین حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات