تمدید مهلت ثبت‌نام دومین فراخوان گرنت جوانه و فراخوان آزمایشی گرنت شکوفایی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰

تمدید مهلت ثبت‌نام دومین فراخوان گرنت جوانه و فراخوان آزمایشی گرنت شکوفایی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، وزارت علوم به منظور توسعه توان‌ ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، زمینه سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین و ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، از پایان نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده فناورانه و بازارگرا در قالب طرح گرنت جوانه حمایت می‌کند.

مرحله دوم طرح گرنت جوانه در ۲۸ پارک علم و فناوری از جمله پارک علم و فناوری گلستان در تمامی حوزه‌ها به صورت عمومی اجرا خواهد شد که میزان حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری به ترتیب ۲۰ و ۴۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض می‌باشد.

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز نیز به عنوان سازمان‌های حامی این فراخوان در دو حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنعت نفت از طرح‌های احراز کننده شرایط مورد نظر حامیان در تعدادی از استان‌ها (شامل استان گلستان)، حمایت خواهند کرد.

متقاضیان شرکت در این طرح‌ها می‌توانند برای مشاهده راهنمای ویدئویی و متنی ثبت درخواست گرنت جوانه، دریافت شیوه‌نامه اجرایی، دریافت کاربرگ‌ها و لینک ثبت‌نام به آدرس https://b ۲ n.ir/grant.golestanpark مراجعه نمایند.

ضمناً سرکار خانم حسینی به عنوان نماینده طرح گرنت جوانه در استان گلستان به شماره همراه ۰۹۳۷۹۵۹۰۳۷۸ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی می‌باشد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات